پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2992 تاریخ : 1390/09/02-00:00:00
,5,
ذوب آهن اصفهان عزم خود برای طرح توازن جزم کردند

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان عزم خود برای طرح توازن جزم کردند

براساس این طرح ، تولید سالانه ذوب آهن را از 2 میلیون و 200 هزار تن به 3 میلیون و 200 هزار تن افزایش دهند .

اصفهان - خبرگزاری بانک و صنعت: مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در کنگره تجلیل از شهدای ذوب اهن و فولاد مبارکه گفت :پولادمردان پرتلاش ذوب آهن اصفهان عزم خود را جزم کرده اند که با وجود محدودیت ها و تحریم های

 

دکتر براتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بخشی از این کنگره ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت : من یک بسیجی هستم و در این هفته احساس تولد دوباره می کنم چراکه این روزها یادآور  تاسیس بسیج در روزهای آغازین انقلاب و دوران دفاع مقدس می باشد .

وی افزود: این شجره طیبه به عنوان یادگار امام خمینی (ره) امروز موجب برکات بسیاری برای کشور شده و به دست پرتوان رهبر تقویت گردیده است تا فرهنگ آن توسط ملت ایران به جهان اسلام انتقال یابد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با استناد به آیات قرآن کریم گفت : شهیدان زنده هستند و تنها از حیات مادی به حیات معنوی رفته و نزد پروردگار خود می باشند و در این میان وظیفه ما که روزی در کنار آنها بودیم و از قافله آنها جا ماندیم این است که با تمام وجود ارزشها و آرمانهای آنها را حفظ کنیم .وی تصریح کرد : خوشبختانه جهان اسلام با الگو گرفتن از این فرهنگ ایثار و شهادت هم اکنون شاهد حرکت های بسیجی گونه است و ملت ایران در شرایط فعلی مسئولیت سنگینی در جهان اسلام دارند .

دکتر براتی به ضرورت توجه به وصایای شهدا اشاره کرد و گفت : اگر به وصایای شهدا و نظرات آنها مراجعه کنیم به این نتیجه می رسیم که امروز می بایست یکپارچه از مقام معظم رهبری پیروی نموده و مجری منویات ایشان باشیم . مدیرعامل ذوب آهن افزود : رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال جهاد اقتصادی نامید بنابراین وظیفه ما در بخش صنعت و به ویژه در ذوب آهن این است که تولید را در این شرکت افزایش داده و با افزایش تولید و قطع وابستگی به خارج در جهت ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی جهاد نمائیم . وی توجه به مسئله اشتغال را در شرایط کنونی بسیار ضروری توصیف کرد و افزود پولادمردان پرتلاش ذوب آهن اصفهان عزم خود را جزم کرده اند که با وجود محدودیت ها و تحریم های مختلف ، طرح توازن را در سال جاری به پایان رسانند و تولید سالانه ذوب آهن را از 2 میلیون و 200 هزار تن به 3 میلیون و 200 هزار تن افزایش دهند .

دکتر براتی افزود : طرح توسعه بعدی ذوب آهن با عنوان طرح شهید کاظمی ، تولید سالانه این کارخانه را به 5 میلیون و 200 هزار تن می رساند که اقدامات اولیه این طرح صورت گرفته و در حال برگزاری مناقصه می باشد . این طرح 7 تا 8 هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کنند .

وی به شرایط تولید فولاد مبارکه نیز اشاره کرد و گفت : این شرکت هم اکنون سالانه بیش از 5 میلیون تن تولید دارد که با اجرای طرح های توسعه به یازده میلیون تن افزایش می یابد . این اقدامات موجب می گردد مجموعه صنعت فولاد اصفهان در جهت افزایش تولید ، ایجاد اشتغال و تامین نیازهای کشور گام بردارد و در آینده نزدیک خود کفایی در بخش فولاد را تحقق بخشد .

مدیرعامل ذوب آهن به نقش ذوب آهن اصفهان در دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی نه تنها یکی از مراکز تامین نیروی انسانی دفاع مقدس بود بلکه به لحاظ فنی و تامین نیروهای متخصص جهت ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز نقش موثری در آن دوران  ایفا کرد . دکتر براتی، بسیج ذوب آهن را بسیار پرقدرت ، با نشاط ، با تجربه و دارای آمادگی کافی دانست و در پایان سخنان خود از آیت ا... طباطبایی و دکتر ذاکر اصفهانی به دلیل حمایت از صنایع استان تشکر و قدردانی نمود .

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران