پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2970 تاریخ : 1390/08/30-00:00:00
,15,
وربین 36 مگاپیکسلی نیکون در راه است

در دنیای دیجیتال

وربین 36 مگاپیکسلی نیکون در راه است

تهشرکت نیکون دوربین دیجیتال جدیدی را با نام D800 معرفی کرده که به گفته کارشناسان نخستین دوربین دیجیتالی حرفه‌ای کاربران با کیفیت عکس‌برداری 36 مگاپیکسل محسوب می‌شود.

این دوربین دیجیتالی که کوچک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود موسوم به D700 ساخته شده باکیفیت‌ترین دوربین دیجیتالی DSLR در جهان محسوب می‌شود و امکان تصویربرداری مبتنی بر حسگر 36 مگاپیکسلی با کیفیت 7360 در 4912 پیکسل را فراهم می‌کند.
دوربین مدل D700 نیکون به گونه‌ای ساخته شده بود که می‌توانست فوکوس بین دو شیئ ثابت را تغییر دهد و با تنظیم کاربر از یک شیئ ثابت به شیئ دیگر تغییر کند. 
این دوربین جدید به گونه‌ای ساخته شده است که امکان تغییر فوکوس از شیئ ثابت به متحرک را برای کاربران فراهم می‌کند.

برای این دوربین دیجیتالی نمایشگر لمسی بزرگی درنظر گرفته شده است که امکان مشاهده تصاویر در آن با کیفیت مناسب فراهم می‌شود. این دوربین دیجیتالی همچنین قادر است با سرعت 30 فریم در ثانیه و با کیفیت 1080 پیکسل تصویربرداری کند.

برای دوربین D800 امکان پیشتیبانی از CompactFlash و کارت حافظه SD در نظر گرفته شده که البته هنوز اطلاعات بیشتری در مورد امکانات دیگر آن اعلام نشده است.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران