پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2930 تاریخ : 1390/08/28-00:00:00
,8,
واریز هزینه تعهدات کوتاه‌مدت به حساب بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی

واریز هزینه تعهدات کوتاه‌مدت به حساب بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی با ابلاغ دستورالعملی واحدهای اجرائی این سازمان را مکلف کرد با هدف اصلاح فرایند پرداخت‌ها؛ هزینه تعهدات کوتاه‌مدت را به حساب بانکی مشمولان واریز کنند.

 

به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،با اجرای این دستورالعمل علاوه بر کاهش بار مراجعه بیمه‌شدگان به واحدهای اجرائی این سازمان، سطح رضایتمندی مخاطبان نیز افزایش می‌یابد .
تسهیل امور و ارتقاء سطح بهره‌وری و کارائی، همسوئی با اهداف برنامه تحقق دولت الکترونیک، کاهش هزینه‌های اداری و پرسنلی و فراهم شدن زمینه واگذاری بخش بزرگتر امور به کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان، از دیگر مزایای اجرای این دستورالعمل است.
همچنین واحدهای اجرائی این سازمان موظف شدند پس از افتتاح حساب متمرکز از سوی بیمه‌شدگان اصلی و مستمری‌بگیران، با بانک‌های عامل هماهنگی‌های لازم را معمول کنند تا حتی‌الامکان پس از واریز وجوه مربوط به تعهدات کوتاه‌مدت به حساب مشمولین، اطلاع‌رسانی با فرستادن پیامک و... توسط بانک عامل انجام شود.
غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، وسایل کمک پزشکی (پروتز و اروتز)، کمک هزینه کفن و دفن، کمک هزینه ازدواج و هزینه سفر و اقامت بیمار از جمله تعهدات کوتاه‌مدت تأمین‌اجتماعی است که براساس قانون به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران دارای شرایط پرداخت می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران