پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2929 تاریخ : 1390/08/28-00:00:00
,8,
معامله کم اما پیوسته برنج پرمحصول در بورس کالا ادامه دارد

معامله کم اما پیوسته برنج پرمحصول در بورس کالا ادامه دارد

در هفته‌ای که گذشت نیز برنج پرمحصول داخلی در رینگ کشاورزی بورس کالا عرضه و معامله شد.

 به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،بین روزهای 21 تا 26 آبان ماه عرضه برنج پرمحصول داخلی در رینگ کشاورزی بورس کالای ایران ادامه یافت که باز هم به معامله انجامید.
 در هفته‌ای که گذشت سه محموله عرضه شده از استان تهران معامله شد که شامل انواع برنج خزر و فجر می‌شد و با قیمت یک هزار و 480 تومان و با حجم 400 تن به فروش رسید.
برنج شیرودی محصول استان زنجان نیز با حجم 237 تن و به قیمت کیلویی یک هزار و 400 تن معامله شد. تاکنون بیش از یک میلیون تن از برنج پرمحصول داخلی معامله شده است.
این محموله در صورت معامله هر کدام از انواع، در13 استان با حجم‌های مشخص شده تحویل می‌شود. برنج‌های شیرودی، فجر، خزر، کادوس، شفق، هیبرید، ندا،‌ آمل3، دانیال و عنبربو به عنوان انواع برنج پر محصول داخلی عرضه می‌شوند.
برنج‌های نوع فجر، خزر و کادوس با قیمت پایه یک هزار و550 تومان، شیرودی، شفق، هیبرید و عنبر بو با قیمت پایه یک هزار و500 تومان و ندا، آمل و دانیال با قیمت یک هزار و200 تومان در اولین عرضه روی تابلو چند کالایی رفتند که کارگزاری‌های عرضه‌کننده امیدوار بودند با توجه به کاهش50 تومانی هر نوع برنج نسبت به عرضه‌های پیشین شاهد صف تقاضای برای این برنج‌ها باشند که این انتظار تاکنون به دلیل همزمانی آغاز عرضه این محصول با زمان برداشت برنج در کشور چندان با استقبال مواجه نشده است.
البته عرضه کنندگان برنج عرضه منظم و متوالی آن را مثبت ارزیابی می‌کنند که باعث شده است معامله کم اما پیوسته برنج پرمحصول در بورس کالا را شاهد باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران