پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2908 تاریخ : 1390/08/25-00:00:00
,15,
 به روزرسانی های امنیتی ویندوز 8

در دنیای رایانه

به روزرسانی های امنیتی ویندوز 8

مایکروسافت اعلام کرد،‌ نسخه بعدی ویندوز موسوم به ویندوز 8 به گونه‌ای راهی خواهد شد که به روزرسانی های امنیتی در آن ساده تر و بی دردسرتر باشد.

 به گزارش خبرگزاری بانک و صنعت،‌مهندسان مایکروسافت می گویند به روزرسانی ها در ویندوز 8 به طور اتوماتیک انجام شده و تلاش خواهد شد تا کمتر روند کار کاربران را دچار اختلال کند.
کاهش نمایش پیام های مزاحم و به حداقل رساندن ضرورت ری استارت سیستم از جمله تمهدیات مایکروسافت در این زمینه است.
بر همین اساس مایکروسافت قول داده وصله هایش برای به روزرسانی ویندوز را کماکان در دومین سه شنبه هر ماه عرضه کند ولی این وصله ها حتی الامکان بدون نیاز به ری استارت سیستم نصب شده و قابل استفاده باشند.
همچنین در این ویندوز خبری از پنجره های مزاحم و آزاردهنده که هر 15 دقیقه یک بار از کاربر می خواهند ویندوزش را ری استارت کند تا وصله ها درست نصب شوند، نخواهد بود.
بر اساس آمار امروزه 90 درصد از کاربران نسخه های مختلف ویندوز وصله های مختلف به روزرسان را بدون مشکل دریافت و نصب می کنند. البته اکثر این کاربران ترجیح می دهند وصله های مذکور در زمان خاموش کردن رایانه نصب شوند.
ویندوز 8 قرار است در اواخر سال 2012 یا اوائل سال 2013 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران