پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2905 تاریخ : 1390/08/25-00:00:00
,15,
 نسل جدید شبکه های مخابراتی در استان فارس

نسل جدید شبکه های مخابراتی در استان فارس

طرح NGN (نسل آینده شبکه های مخابرات) در استان فارس به صورت آزمایشی اجرا می شود.

طرح NGN (نسل آینده شبکه های مخابرات) قرار است در استان فارس به صورت آزمایشی اجرا شود.
براساس توضیحات شرکت مخابرات استان فارس در این خصوص، با راه‌اندازی این شبکه، سیستم‌های مخابرات استان فارس از نسل دیجیتال به نسل جدید شبکه‌های مخابراتی حرکت خواهند کرد و به این ترتیب سرویس‌های مختلف شرکت مخابرات ایران که هم اکنون در بسترهای جداگانه قرار دارد، در هم ادغام و در یک بستر واحد ارایه می‌شود.
بنابراین گزارش، با اجرای طرح NGN (نسل آینده شبکه های مخابرات)، امکان ارائه سرویس‌های جدید ارزش افزوده از طریق خط تلفن از جمله کنفرانس تصویری، تماس تصویری و اینترنت در جامعه میسر خواهد شد.
همچنین بر اساس گفته عبدالعظیم قنبریان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس، قرار است در شکل ظاهری قبوض تلفن ثابت در این استان تغییراتی ایجاد شود و طراحی جدیدی برای قبوض تلفن ثابت این استان صورت گیرد.
بنابراین گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایران تله کام 2011 از 24 تا 27 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 146
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران