پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2900 تاریخ : 1390/08/25-00:00:00
,1,
نخستین دوره مسابقات شنای بانوان بانک اقتصادنوین برگزار شد

نخستین دوره مسابقات شنای بانوان بانک اقتصادنوین برگزار شد

در راستای ایجاد همدلی و رقابت سالم بین کارکنان، نخستین دوره مسابقات شنای بانوان بانک اقتصادنوین در دو رشته قورباغه و کرال سینه در دو گروه زیر و بالای 30 سال برگزار شد.

 به گزارش روز چهارشنبه بانک و صنعت ،در رشته کرال سینه گروه زیر 30 سال، ملیکا سربازی از شرکت خدمات و پشتیبانی به مقام قهرمانی دست یافت. در این رشته شبنم کلاهدوز اصفهانی از حوزه مدیریت امور شعب استان تهران دوم و شبنم نعمتیپور از شعبه نفت سوم شد.
در رشته کرال سینه بالای 30 سال نیز کیمیا روحانی از حوزه مدیریت اعتبارات به مقام نخست دست یافت و آترین آذرهوشنگ و مهتاب اوسطی از مدیریت امور نرم‌افزاربه ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته قورباغه گروه سنی زیر 30 سال، ملیکا سربازی از شرکت خدمات و پشتیبانی قهرمان شد و ملیحه صمدی بزچلوئی از شعبه ولنجک دوم شد. در این گروه مارال سازمند از شعبه بلوار اسفندیار به مقام سوم دست یافت.
در رشته قورباغه بالای 30 سال نیز کیمیا روحانی از حوزه مدیریت اعتبارات به مقام قهرمانی دست یافت. ضمن اینکه بهاره شهسواری از شعبه دانشگاه صنعتی شریف و محبوبه جلالی کوشکی از شعبه میدان آزادی اصفهان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
لازم به ذکر است توجه به ورزش و آمادگی جسمانی در بانک اقتصادنوین از جایگاه ویژه‌ای برخودار است به طوری که تاکنون پنج دوره مسابقات فوتسال برای آقایان و یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی برای بانوان این بانک برگزار شده است.
این مسابقات به همت کمیته رفاهی بانک اقتصادنوین برگزار شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران