در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2886 تاریخ : 1390/08/24-00:00:00
,11,
تغییر مسیر آزاد راه تهران شمال

تغییر مسیر آزاد راه تهران شمال

منطقه چهارم از چالوس تا مرزن آباد به طول 20 کیلومتر در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت : آزاده راه تهران شمال به 4 منطقه تقسیم شده و بنا بر اعلام مسوولان مرتبط مناطق اول و چهارم از پیشرفت مناسبی برخوردار شده است.

 

 

به‌نظر می‌رسد پرونده جدیدی برای احداث آزادراه‌ تهران شمال باز شده است به طوری که قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در تازه‌ترین اظهارنظر خود از تغییر مسیر مناطق دو و سه آزاد راه تهران شمال و مذاکره با بخش خصوصی خبر داده ‌است.

مهندس رضا پیل پایه اظهار کرد: مذاکرتی را برای فعال کردن مناطق دو و سه آزادراه تهران- شمال که صعب‌العبورترین و سخت‌ترین منطقه است و هنوز کار زیادی روی آن انجام نشده است، با بخش خصوصی انجام دادیم. وی با اشاره به این‌که در گذشته مسیر برای سرعت 80 کیلومتر در ساعت طراحی شده بود، ادامه داد: اکنون این سرعت جوابگوی نیاز نیست و باید افزایش یابد.

پیل‌پایه با اشاره به این‌که به دنبال ارتقای سرعت به 100 کیلومتر در ساعت هستیم، گفت: مسیر طراحی شده قبلی در بخش‌هایی که هنوز شروع نشده، تغییر خواهد کرد که اجرای کار را برای ما راحت‌تر می‌کند اما مسیر برای ما گران‌تر تمام می‌شود. قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مطالعات و مذاکره با طرف مشارکت در حال انجام است و طی ماه‌های آتی به نتیجه می‌رسد، تصریح کرد: با چند گروه در حال مذاکره هستیم.

آزاده راه تهران شمال به 4 منطقه تقسیم شده و بنا بر اعلام مسوولان مرتبط مناطق اول و چهارم از پیشرفت مناسبی برخوردار شده‌اند و آن‌طور که اعلام شده، منطقه چهارم از چالوس تا مرزن آباد به طول 20 کیلومتر در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. اما در منطقه دو این پروژه که در اختیار بنیاد مستضعفان بوده است، تنها یک تونل آزمایشی احداث شده و منطقه سه نیز تا چندی پیش پس از سال‌ها دست نخورده باقی مانده بود که به این دلیل بنا شد که این قطعه از بنیاد مستضعفان گرفته شده و به یک کنسرسیوم بخش خصوصی واگذار شود. همچنین چندی پیش‌ مهندس احمد صادقی- معاون وزیر راه و شهرسازی- از واگذاری قطعه دو و سه این آزادراه به یک کنسرسیوم بخش خصوصی خبر داده است.

     


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 171
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران