پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2870 تاریخ : 1390/08/23-00:00:00
,1,
مراسم جشن غدیر در پست بانک ایران برگزار شد

مراسم جشن غدیر در پست بانک ایران برگزار شد

در آستانه عید بزرگ ولایت و امامت، جشن غدیرخم طی مراسم باشکوهی با حضور مدیران و کارکنان پست بانک ایران در سالن اجتماعات برگزار شد.

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات ستادی و مناطق تهران و کارکنان برگزار شد حجت الاسلام آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک گفت: غدیر بزرگترین عیدی است که دین مبین اسلام در این روز کامل شده و واقعه غدیر بزرگترین اتفاق برای دین مبین اسلام است و علمای اهل تسنن درباره این روز گفته اند؛ به خدا سوگند امر خدا این بود که علی را بعنوان وصی و رهبرجهان اسلام منصوب کنم .
وی افزود: در این روز دین اسلام کامل شد و رهبری و زمانداری مسلمانان بعد از پیامبر اسلام (ص) به حضرت علی (ع) سپرده شد که این مساله مورد تایید بزرگترین علما اهل تسنن نیز می باشد و در کتب خود به آن اشاره فراوان اشاره کرده اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: ولایت علی، ولایت خدا، عبادت خدا و واجب الهی است و دوستان او دوستان خدا و دشمنان او دشمنان خدا هستند و جنگ با علی جنگ با خداست و صلح با خدا صلح با علی است.
شعرسرائی در مدح حضرت علی (ع) توسط شاعر معاصر صابر خراسانی، اجرای موسیقی زنده و برنامه های نمایشی و تردستی و برگزاری مسابقه SMS همراه با اهداء جایزه به برندگان از عمده ترین برنامه های فرهنگی و هنری این مراسم باشکوه بود که به نمایش در آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران