پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 287 تاریخ : 1390/03/21-00:00:00
,15,
وصل مجدد 50 درصد سیم‌کارت‌های سلب امتیاز شده

مدیر عامل همراه اول

وصل مجدد 50 درصد سیم‌کارت‌های سلب امتیاز شده

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از برقراری 50 درصد سیم کارتهای دائمی سلب امتیاز شده همراه اول خبرداد.

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، وحید صدوقی با اشاره به کاهش لاوصولی های شرکت ارتباطات سیار از بدهی های مشترکان سیم کارتهای دائمی که بخش عمده ای از آن مربوط به طرح های تشویقی بود، اظهار داشت: در این راستا سال 89 موفق به وصول 21.3 میلیارد تومان از لاوصولی های سنواتی شدیم.
وی با تاکید بر اینکه این لاوصولی ها مربوط به سالهای گذشته مشترکان سیم کارتهای دائمی بوده اضافه داشت: طرح های تشویقی همراه اول اثر مثبتی بر وصول مطالبات ما از مشترکان داشت و بر این اساس برنامه های منسجم تری برای سال 90 و دریافت لاوصولی ها از مشترکان داریم.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به کاهش مبالغ وصول نشده از صورتحسابهای پرداخت نشده خاطرنشان کرد: هم اکنون 50 درصد سیم کارتهای سلب امتیاز شده و تخلیه شده دائمی ، باردیگر برقرار شده است.
وی ادامه داد: همراه اول حدود 33 مشترک فعال در شبکه دارد که نزدیک به 16 میلیون آن را مشترکان سیم کارتهای دائمی تشکیل می دهند.

به گزارش فارس، کاهش قیمت سیم کارتهای دائمی طی چند سال اخیر از جمله دلایلی محسوب می شود که بسیاری از مشترکان این نوع سیم کارت با مشاهده قبوض خود ، بدون پرداخت صورتحساب ، سیم کارت خود را رها کرده و به استفاده از سیم کارتهای اعتباری که هزینه ای به مراتب کمتر برای کاربر به همراه دارد روی آوردند.
این امرسبب به وجود آمدن لاوصولی بسیاری برای شرکت ارتباطات سیار که هم اکنون خصوصی شده و دارای سهامدار است، شده است. 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران