پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2854 تاریخ : 1390/08/22-00:00:00
,6,
تولید سومین خودرو ایرانی اسفند امسال آغاز می‌شود

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو:

تولید سومین خودرو ایرانی اسفند امسال آغاز می‌شود

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درکیفیت و توسعه محصول گفت: تولید آزمایشی سومین خودرو با نشان ایرانی به نام "دنا" از اسفند ماه امسال آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری بانک و صنعت، میر جواد سلیمانی افزود: در مرحله تولید آزمایشی شامل فازهای آفلاین، آنلاین یک و آنلاین 2 ، بچ متد و رمپ آپ، دست کم 100 دستگاه برای آزمون های مختلف تولید و تولیدات مرحله بچ متد قابل عرضه به بازار خواهد بود.
وی اظهار داشت: طراحی بخش های بیرونی خودرو مانند بدنه، سپرهای جلو و عقب، پنل جلو و کولینگ پک، به پایان رسیده و طراحی تریم داخلی آن در دست انجام است.
سلیمانی ادامه داد: با توجه به اینکه تزئینات داخلی این محصول کاملا جدید و از محصولات رایج مانند سمند، سورن و 405 متمایز است، تجربه تازه ای در صنعت خودروسازی ایران به شمار می رود، لذا موارد کیفیتی از اهمیت و دقت بسیار بالا برخوردار است.
وی از طراحی و تامین قالب های بدنه توسط شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو، خط بدنه سازی توسط شرکت تام ایران خودرو خبر داد که به صورت جدی از اول امسال شروع شده و گفت: تامین قالب ها حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نزدیک به 60 درصد طراحی خط بدنه سازی نیز انجام شده است.
قائم مقام ایران خودرو از اجرای پروژه خاص در ساپکو برای طراحی تریم و تامین قطعات تریم خارجی مانند سپرها و کولینگ پک و برخی قطعات کوچک بدنه خبر داد و گفت: سالن رنگ شماره یک ایران خودرو برای عملیات رنگ این محصول به روزآوری و سالن مونتاژ 2 نیز برای مونتاژ آن در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد : براساس برنامه زمان بندی شده خودروی دنا در نیمه اول سال آینده به تولید انبوه می رسد . 
سلیمانی تعداد تولیدات دنا را تا کنون پنج دستگاه بدنه و سه دستگاه خودروی کامل ذکر کرد که برخی آزمون ها بر روی آن به اجرا در آمده و افزود: برای انجام سایر آزمون ها باید نمونه های بیشتری با قطعات اصلی تولید شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران