پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2849 تاریخ : 1390/08/22-00:00:00
,11,
عرصه را بر  زمین خواران تنگ می کنیم

استاندار تهران:

عرصه را بر زمین خواران تنگ می کنیم

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت : استاندار تهران گفت: با استفاده از تمام ظرفیت ها عرصه را به زمین خواران تنگ می کنیم .

 

.

مرتضی تمدن با اشاره به اقدامات جدی برای مقابله با تصرف اراضی منابع طبیعی توسط زمین خواران، افزود: هنوز اخباری درباره ساخت وسازهای غیرمجاز و تصرف اراضی شنیده می شود و این امر بطور کامل کنترل و مدیریت نشده است. وی با تاکید بر ضرورت مقابله با زمین خواری در مناطق مختلف گفت: این اراضی حقوق دولت و شهرداری نیست، بلکه حقوق مردم است و ما به زمین خواران اجازه تصرف در حق مردم را نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه زمین خواران یک شبه چندین هکتار از اراضی منابع طبیعی را محصور می کنند و با تهیه اسناد جعلی به فروش می رسانند گفت: این افراد با این شیوه ثروتی افسانه ای و باد آورده با ضایع کردن حق مردم به دست می آورند.

استاندار تهران ادامه داد: مردم با مشاهده این تخلفات، از مسوولان انتظار رسیدگی قاطع و سریع را دارند. وی با بیان اینکه شنیدن اخبار برخی تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه هر انسانی را آزار می دهد، افزود: در برابر ساخت وسازهای غیرمجاز باید برابر قانون با حکم قضایی با متخلفان برخورد کرد زیرا این اراضی متعلق به مردم است و باید برای مصارف عمومی همچون پارک، جنگل و مسکن مهر دراختیار دولت قرار گیرد.

اوگفت: عده ای زمین خوار در پوشش افراد موجه زمین های مردم را تصرف کرده اند که بتدریج درحال پس گرفتن این اراضی هستیم. تمدن تاکید کرد: این روند با جدیت ادامه دارد و فردی نمی تواند به خود اجازه دهد زمینی را که متعلق به مردم و بیت المال است با تبانی و جعل اسناد تصرف کند.

     


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران