پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2825 تاریخ : 1390/08/21-00:00:00
,1,
رؤسای جدید اداره اعتبارات و شعبه مرکزی بانک گردشگری معرفی شدند

رؤسای جدید اداره اعتبارات و شعبه مرکزی بانک گردشگری معرفی شدند

شعبه مرکزی به دلیل ویژگی های خاص آن باید در زمینه های مختلف ، از جمله مشتری مداری ، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات به مشتریان محترم، الگوی خوبی برای تمامی شعب بانک باشد

طی احکامی فریدون صفری نسب و خانم طیبه اخگری به عنوان رئیس اداره اعتبارات و رئیس شعبه مرکزی این بانک منصوب شدند.

به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،وی با اشاره به برنامه جدید بانک گردشگری در زمینه آموزش رایگان مشتریان، به نقش شعبه مرکزی در مدل سازی برای این برنامه اشاره کرد و گفت : امیدواریم با برگزاری این آموزش ها بتوانیم گام موثری در جهت نهادینه کردن فرهنگ بهره مندی از بانکداری الکترونیک برداریم تا مشتریان محترم بانک با استفاده از مزایای بانکداری الکترونیک از قبیل صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان و دسترسی آسان و راحت تر برای انجام انواع عملیات بانکی بتوانند با سهولت و آرامش بیش تری به انجام امور بانکی شان بپردازند.

جاویدی نژاد همچنین با اشاره به اظهار رضایتمندی مشتریان بانک گردشگری به دلیل همکاری مشترک دو بانک گردشگری و پاسارگاد در قالب « طرح تداوم » گفت : با امضای تفاهم نامه با بانک پاسارگاد بستر های متنوع خدمت رسانی برای برآوردن خواسته ها و نیاز های مشتریان محترم بانک و روان سازی ارایه خدمات بانکی هرچه بیشتر به مشتریان محترم فراهم شده است .

وی با بیان اینکه بانک گردشگری شرایط بسیار مناسب و رو به پیشرفت در نگاه مردم و مشتریان دارد ، تأکید کرد : این توجه و نگاه ارزشمند مردمی در خصوص بانک گردشگری انگیزه کارکنان بانک برای خدمت رسانی هر چه بهتر را دو چندان می کند .

جاویدی نژاد با اشاره به سوابق و تجارب خوب مدیریتی آقای صفری نسب و خانم اخگری ، اینگونه گردش های مدیریتی را استفاده و بهره مندی از توانمندی های مدیران بانک در عرصه های مختلف دانست و گفت : بانک گردشگری با استفاده از دانش و تجربه مدیران خود به دنبال ایجاد مزیت ها رقابتی پایدار است . 

در این مراسم همچنین آقایان حتمی پور و غیاثی نژاد مدیران امور شعب بانک و حراست، سخنانی درباره  گردش و ارتقای شغلی و همچنین اهمیت حوزه اعتبارات و شعبه مرکزی بانک اظهار داشتند .

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران