پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2804 تاریخ : 1390/08/18-00:00:00
,1,
خدمت دهی 1100دستگاه خودپرداز پست بانک در کشور

خدمت دهی 1100دستگاه خودپرداز پست بانک در کشور

تعداد یک هزار و 108 دستگاه خودپرداز (ATM) پست بانک ایران پس از نصب در شعب و دفاتر خدمات بانکی در سطح کشور خدمات متنوع و نوین بانکی را ارائه می کند.

به گزارش روز چهارشنبه بانک و صنعت ،بنابر اعلام اداره کل بانکداری الکترونیک، تا پایان مهر ماه سال جاری علاوه بر نصب و فعال سازی دستگاه های خودپرداز (ATM) تعداد 651 هزار و 99 فقره کارت های الکترونیکی برداشت ( Debit Card) و کارت خرید و هدیه (Prepaid Card) نیز توسط این بانک صادر و به مشتریان واگذار شده است که تمامی این کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) و دستگاه پایانه های فروش (POS) شبکه بانکی شتاب قابلیت انجام خدمات نوین را دارند و دارندگان آن می توانند از این خدمات استفاده کنند. از مجموع 30 هزار و 754 فقره عملیات انتقال الکترونیکی وجوه بین حسابها، تعداد 27 هزار و 743 فقره از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) و 3 هزار و 11 فقره از طریق اینترنت انجام شده و از مجموع 24 هزار و 401 فقره عملیات الکترونیکی پرداخت قبوض مصرفی، تعداد 16 هزار و 392 فقره از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM)، یک هزار و 257 فقره از طریق اینترنت و 6 هزار و 752 فقره نیز از طریق تلفنبانک انجام شده است. از مجموع 10 هزار و 891 فقره ابزار و تجهیزات پرداختهای الکترونیکی نصب شده در شعب، دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی پست بانک و همچنین مراکز خرید و فروشگاه های کشور، علاوه بر تعداد یک هزار و 108 دستگاه خودپرداز (ATM)، تعداد 9 هزار و 342 آن مربوط به دستگاه پایانه فروش (POS) و 441 دستگاه نیز پایانه شعب (Pin Pad) می باشد که تا پایان مهر ماه سال جاری مجموع تراکنش های آن یک میلیون و 590 هزار و 835 فقره بوده است. از مجموع تعداد 143 هزار و 580 مورد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک؛ 32 هزار و 565 مورد تلفنبانک، 35 هزار و 727 مورد اینترنت بانک، 16 هزار و 912 مورد همراه بانک (Mobile Banking) و 58 هزار و 376 فقره خدمات بانکی پیام کوتاه (SMS Bankingُ) تا پایان مهر ماه سال جاری به مشتریان ارائه شده است. مدیریت های شعب مناطق دوگانه تهران و استانهای خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و یزد به ترتیب با 26 هزار و 254 فقره، 7 هزار و 371 فقره، 6 هزار و 346 فقره، 5 هزار و 996 فقره و 5 هزار و 987 فقره بیشترین خدمات الکترونیکی را به مشتریان ارائه کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران