پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2796 تاریخ : 1390/08/17-00:00:00
,11,
ایران عضو  جدید فدراسیون بین المللی بتن

ایران عضو جدید فدراسیون بین المللی بتن

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت : رئیس جمهوری، قانون عضویت ایران در فدراسیون بین المللی بتن را برای اجرا، ابلاغ کرد.

 

 

قانون عضویت ایران در فدراسیون بین المللی بتن که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده است، از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد. بر اساس این قانون به دولت اجازه داده می شود در "فدراسیون بین المللی بتن" عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام کند. تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت بر عهده دولت است.

بر این اساس، فدراسیون بین المللی بتن از ادغام کارگروه اروپایی بین المللی بتن(سی.ای.بی) و فدراسیون جهانی بتن پیش تنیده(اف.آی.پی) با هدف ارتقای سطح آگاهی های علمی و عملی بین المللی به منظور پیشبرد فنی، اقتصادی، زیبایی و زیست محیطی بناهای بتنی به وجود آمده است.

مجمع عمومی هر دو سال یک بار به دعوت رئیس تشکیل جلسه می دهد. جلسه مجمع عمومی با حضور بیش از نیمی از هیئت های نمایندگی ملی که حداقل یکی از اعضاء اصلی یا علی البدلشان حضور داشته باشند، رسمیت می یابد، مشروط بر آن که حداقل نصف دارندگان حق رای رد جلسه حاضر باشند. برای اصلاح موادی از اساسنامه دو سوم جمع کل آراء مورد نیاز است.

همایشها و محافل علمی در فواصل زمانی معین توسط فدراسیون سازمان داده می شود، مسئولیت سازماندهی این قبیل گردهمایی ها با هیئت نمایندگی ملی است. این گردهمایی با رعایت قوانین و مقرراتی که توسط شورا و هیئت نمایندگی ملی کشور میزبان تعیین می شود، برپا خواهد شد.

     


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران