پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2768 تاریخ : 1390/08/15-00:00:00
,8,
بیمه نامه های صنعت بیمه بررسی می شوند

بیمه نامه های صنعت بیمه بررسی می شوند

سرپرست پژوهشکده بیمه از برنامه های بررسی بیمه‌نامه‌ها در سطح صنعت بیمه کشور خبر داد و گفت :باید مشکلات ابتدا در اینجا مطرح و بررسی شود و پس از آن به مرحله اجرا برسد و موا

به گزارش روز یکشنبه بانک و صنعت ،غدیر مهدوی با اعلام این که پژوهش های کاربردی را به مبانی تصمیم گیری در سیاست های صنعت و بازار بیمه ایران تبدیل کنیم ، گفت : رویکرد ما ایجاد شخصیت واقعی پژوهشی است و باید سیاست های این بخش ، پژوهش محور و مبتنی بر تحقیق و توسعه (r ampersand d) شود. وی ، افزود : توسعه دانش بازاریابی خدمات بیمه ای ، مدیریت ریسک و به ویژه مطالعات دقیق و کارشناسانه بیمه های زندگی در اولویت است. وی با تاکید بر ضرورت تغییر رویه پژوهشکده بیمه گفت : پژوهشکده را محل انجام پژوهش‌های بیمه‌ای قرار دهیم نه اینکه محل برون‌سپاری پژوهش‌ها باشد و گروه‌های پژوهشی را با جذب نیروهای توانمند و حداقل 25 نفر در سطح کارشناسی ارشد و دکتری فعال می کنیم تا نیاز‌های صنعت بیمه را بررسی کنند و راهکار ارائه کنند. مهدوی افزود : باید نیازهای صنعت بیمه در این پژوهشکده تبیین و استخراج شود و به اتاق فکر صنعت بیمه و راهکارهای توسعه و پیشرفت شاخه‌های مختلف تبدیل شویم. وی گفت : باید متناسب با تغییر شرایط اقتصادی و اجتماعی باید ساختار بیمه‌نامه‌ها نیز متحول شود و نتایج پژوهش های خود را به شورای عالی بیمه و بیمه مرکزی می دهیم تا در صورت نیاز و پس از تصویب ، اجرا شود. رئیس پژوهشکده بیمه با بیان اینکه صنعت بیمه ، فعالیتی ریسکی است و بیمه باید ریسک‌ها را بپوشاند ، اظهار داشت : اما اگر حق بیمه‌ها در فضای رقابتی عادلانه و منطقی نباشد ،شرکت های بیمه‌ای به سمت ورشکستگی خواهد رفت. مهدوی گفت : پژوهشکده تلاش می کند در دوره جدید به عنوان اتاق فکر صنعت بیمه راه های پیشرفت و توسعه این حوزه را طراحی کند ، در آغاز راه هستیم و بحث بازاریابی کارآ و منطقی در صنعت بیمه مهم است تا از احتمال ورشکستگی جلوگیری شود ، باید از بازاریابی بخش غیر تخصصی دور شویم و برای بهبود صنعت بیمه تلاش می کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران