پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2719 تاریخ : 1390/08/11-00:00:00
,11,
افزایش قیمت مسکن مهر کذب است

افزایش قیمت مسکن مهر کذب است

وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه بازار مسکن از ثبات مناسبی برخوردار است و کارها به خوبی پیش می رود ساخت و سازها نیز در کنار تثبیت قیمت، رونق دارد.

به گزاش روز چهارشنبه خبرگزاری بانک و صنعت،‌ نیکزاد با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن گفت: خوشبختانه چندین هزار واحد مسکن در حال ساخت است، رشد پروانه ها در مقایسه با گذشته بسیار رشد یافته و وام تسهیلات مسکن نیز در حال پرداخت است.
وزیر راه و شهرسازی با رد ادعاهایی که درباره افت 15 درصدی تولید در بخش مسکن مطرح می شود، افزود: در بیشتر شهرهای کشور مشکل تامین و تولید مسکن نداریم و مسئله ما تنها مربوط به سه کلان شهر تهران، مشهد و تبریز است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در شهرهای جدید اطراف این کلان شهرها در حال ساخت مسکن هستیم.
وی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه وزارت راه و شهرسازی این است که تولید مسکن مهر برای متقاضیان را به تولید انبوه برسانیم که اگر این کار انجام بگیرد، به طور یقین به نیازها و درخواست های مردم می توانیم پاسخ دهیم.
اقای نیکزاد در ادامه بازار مسکن را دارای ثبات دانست و گفت: خوشبختانه بازار مسکن نیز از ثبات مناسبی برخوردار است و کارها به خوبی پیش می رود ساخت و سازها نیز در کنار تثبیت قیمت، رونق دارد.
وی همچنین درباره قیمت مسکن مهر نیز اظهار داشت: به دو صورت مسکن مهر به متقاضیان عرضه می شود که یکی مربوط به شرکت سرمایه گذاری مسکن است.
در این شیوه عرصه و عیان متعلق به این شرکت و وام از سوی دولت تامین می شود که مبلغ بیشتری از متقاضیان دریافت خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: اما شرکت های دیگری هم در کنار این شرکت هستند که زمین آن از سوی دولت تامین شده و در این شیوه هزینه کمتری از متقاضیان دریافت می شود و در هنگام ثبت نام این موارد به اطلاع متقاضیان می رسد.
نیکزاد تاکید کرد: برخی ادعاها درباره افزایش قیمت مسکن مهر صحت ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران