پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2704 تاریخ : 1390/08/10-00:00:00
,20,
طرح سؤال از رئیس ‌جمهور به مصلحت نظام نیست

طرح سؤال از رئیس ‌جمهور به مصلحت نظام نیست

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس ‌جمهور به مصلحت نظام نیست، گفت: در حال حاضر دشمن بیش از پیش به دنبال ایجاد اختلاف و نفاق میان صفوف مس

 به گزارش بانک و صنعت، غلامرضا اسداللهی  اظهار داشت: با وجود اینکه طرح سؤال و استیضاح از وظایف و حقوق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است اما برای انجام چنین اموری در وهله اول باید موقعیت‌سنجی کرده و شرایط داخلی و خارجی کشور را در نظر گرفت.
نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به موقعیت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران، موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه، نقش ایران در هدایت و الهام بخشی به این جریانات و همچنین طرح سناریوی جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شرایط برای طرح سئوال از رئیس‌جمهور فراهم نیست.
اسداللهی ضمن تاکید بر نامناسب بودن موقعیت برای طرح چنین مسائلی ادامه داد: در شرایط کنونی و با وجود مسائل و مشکلات موجود، طرح سؤال از رئیس‌جمهور به مصلحت نظام نیست و از نمایندگان مجلس انتظار موقعیت سنجی و حساسیت بیستری نسبت به مواردی از این دست می‌رود.
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز کشور در حال حاضر وحدت مسئولان در سایه همکاری برادرانه و دلسوزانه و پرهیز از تریبون کردن چنین مسائلی ست.
وی افزود: سیاسی جلوه‌دادن طرح سوال از رئیس جمهور و اجازه برداشت‌های مغرضانه سیاسی از این مسئله به دشمنان در خارج از کشور و جریان‌های انحرافی موجود در داخل کشور برخلاف نیاز کشور از مسئولان است.
نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر دشمن بیش از پیش به دنبال ایجاد اختلاف و نفاق میان صفوف مسئولان کشور و میان کشور‌های اسلامی و مسلمانان است و این موقعیت توجه و حساسیت بیشتر نمایندگان مجلس را در ارتباط با برخورد و پیگیری این مسئله طلب می‌کند.
وی ضمن اشاره به مهیا نبودن شرایط طرح سئوال افزود: ایفا کردن هر حقی نیاز به فراهم کردن شرایط خاص خود را دارد و با وجود حق و نقش قانونی مجلس در راستای طرح سؤال‌ از رئیس جمهور، در حال حاضر این شرایط خاص برای طرح سؤال وجود ندارد.
اسداللهی همچنین در ارتباط با وحدت اصولگرایان و نقش جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای جبهه پایداری از افراد دلسوخته و دلسوز نظام هستند که به دلایلی از نظر ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار‌نظر در این ‌ارتباط‌ را موکول به آینده کرد و افزود: هنوز برای اظهار‌نظر قطعی در مورد چگونگی نقش جبهه پایداری در روند وحدت یا افتراق اصولگرایان زود است و عملکرد آن در آینده می‌تواند نشان دهنده میزان اثر گذاری این جبهه در جهت وفاق یا افتراق باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران