پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2613 تاریخ : 1390/08/03-00:00:00
,8,
پرداخت خسارت بدون کروکی تا 2 میلیون و 250 هزار تومان

با افزایش میزان دیه، اعلام شد:

پرداخت خسارت بدون کروکی تا 2 میلیون و 250 هزار تومان

فرمانده پلیس راهور ناجا از افزایش پرداخت خسارت تصادفات بدون کروکی از یک میلیون و 500 هزار تومان به دو میلیون و 250 هزار تومان خبر داد.

 به گزارش روز سه شنبه بانک و صنعت، سردار سرتیپ مومنی در نشست هماهنگی طرح زمستانی پلیس راهور با دستگاه های دیگر افزود : شرکت های بیمه باید در اجرای این قانون کوشا باشند و تعلل نکنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راهور به تصادفات خسارتی تا سقف دو میلیون و250 هزار تومان را کروکی نخواهد داد، گفت: با توجه به قانون بودن این مورد ، دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند و در صورت خودداری شرکت های بیمه ، بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به دوران گذار از تابستان به پاییز و زمستان همراه با افزایش بارش و لغزنده شدن جاده ها ، افزود : همه دستگاه ها باید وظیفه خود را در این باره انجام دهند تا مردم در جاده های درون شهری و برون شهری مشکلی نداشته باشند.

سردار مومنی با بیان اینکه بر اساس آمار پزشکی قانونی 78 درصد متوفیان تصادفات به علت ضربه به سر و شکستگی استخوان جان خود را از دست داده اند ، گفت : امدادرسانی در کشور در 5 سال گذشته افزایش یافته و باعث کاهش تلفات در حین انتقال به بیمارستان شده است.

وی تعداد فوت شدگان در هنگام انتقال به بیمارستان را 49 درصد بیان کرد و افزود: این رقم در کشورهای پیشرفته 15 تا 20 درصد است.

سردار مومنی ، افزایش امکانات امداد و نجات از جمله بالگرد را برای کاهش تلفات ضروری دانست.

سردار مومنی ، اسکان مردم را یکی دیگر از مصوبه های جلسه امروز برشمرد و گفت : ظرفیت شهرها پیش بینی شده است و اگر ضرورت بسته شدن جاده ها احساس شود ، شهرها باید بتوانند اسکان مسافران را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش 14 درصدی تلفات رانندگی در زمستان گذشته نسبت به زمستان 88 گفت : در زمستان امسال کار و مسئولیت ما سنگین تر است و باید این موفقیت بیشتر شود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران