پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2606 تاریخ : 1390/08/02-00:00:00
,1,
جوایز جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین اهدا شد

جوایز جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین اهدا شد

قائم مقام شرکت پرداخت نوین گفت: توجه به پذیرندگان باعث شد که شرکت پرداخت نوین در تشویق دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین گام‌های اساسی بردارد.

 به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،مهندس احمد رضا سبزواری در مراسم اهدای ده دستگاه پژو 206 به پذیرندگان برگزیده جشنواره افزود: به پاس قدردانی از اعتماد به خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین پذیرندگان پایانه‌های فروش مورد قدردانی قرار گرفتند که در این راستا خودروی پژو 206 و کارت هدیه 10 و 5 میلیون ریالی به قید قرعه به پذیرندگان اهدا گردید.
وی به برگزاری دور جدید جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین در راستای حمایت از پذیرندگان پایانه‌های فروش گام‌های موثر و منحصر به فردی برداشته است که تأسیس باشگاه پذیرندگان از جمله این اقدامات است.
سبزواری با اشاره به اینکه باشگاه پذیرندگان بانک اقتصادنوین تنها باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش در نظام بانکی است گفت: با وجود باشگاه پذیرندگان بحث حمایت و پشتیبانی از پذیرندگان به صورت جدی دنبال خواهد شد و اعتماد به خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین بی‌پاسخ نخواهد ماند.
قائم مقام شرکت پرداخت نوین ادامه داد: به پاس قدردانی از اعتماد پذیرندگان کیفیت جوایز جشنواره بعدی شرکت افزایش خواهد یافت. همچنین طی قولی که داده شده بود از طرح جدید باشگاه رونمایی گردید در این طرح که پذیرندگان طی 4 مرتبه در سال ارزیابی خواهند شد در هر دوره به 100 نفر برتر و بر اساس امتیاز کسب شده جوایز نفیسی اهدا و به بقیه اعضاء باشگاه که براساس امتیازات خود در چهار سطح عادی، ویژه، ممتاز و نوین قرار خواهند گرفت جوایز متعدد و ویژه‌ای اهدا خواهد شد همچنین اعضاء باشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت اختصاصی باشگاه از آخرین امتیازات خود و نتایج قرعه‌کشی و هدایا مطلع گردند.
لازم به ذکر است در جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین که با هدف توسعه بانکداری الکترونیکی و کاهش مبادله اسکناس در دادوستدهای روزانه در سالجاری برگزار شد این بانک با همکاری شرکت پرداخت نوین به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از جمله خودروی پژو 206، کارت هدیه 10 میلیون ریالی و 5 میلیون ریالی به پذیرندگان خوش شانس این بانک اهدا کرد.
در مراسم اهدای جوایز ده دستگاه پژو 206 به پذیرندگان برگزیده جشنواره نوروزی پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل و بهرام فتحعلی رئیس هیأت مدیره و سید احمد طاهری مشاور مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، مهندس محسن اخلاصی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین و جمعی از مدیران ارشد این بانک و شرکت پرداخت نوین حضور داشتند.
در این جشنواره 49 هزار 395 پذیرنده شرایط حضور در قرعه‌کشی را احراز کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 451
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران