پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2578 تاریخ : 1390/07/30-00:00:00
,1,
تمام سپرده گذاران بانک پاسارگاد، بیمه اند

تمام سپرده گذاران بانک پاسارگاد، بیمه اند

سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد، به هزینه این بانک، مشمول بهره‌مندی از بیمه های حوادث، خدمات درمانی، آتش سوزی منزل مسکونی، فوت و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل هستند.

 

به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد، به هزینه این بانک، مشمول بهره‌مندی از بیمه های حوادث، خدمات درمانی، آتش سوزی منزل مسکونی، فوت و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل هستند  .
خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک، در آین افتتاح شعبه شاهین شهر در اصفهان که با حضور تجار، کسبه، مسئولین و مدیران بانک برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد، به‌منظور ارج‌نهادن به مشتریان خود و قدردانی از اعتماد و توجه آنها به این بانک، همواره در تلاش است، خدمات، محصولات و امکانات جدید و خوبی را در اختیار آنان قرار دهد.

وی ضمن آرزوی سلامت و بهروزی برای همه هم‌میهنان گرامی، ادامه داد: در همین راستا، بانک پاسارگاد به هزینه خود، سپرده‌گذاران خود را تحت پوشش بیمه های حوادث، خدمات درمانی، آتش سوزی منزل مسکونی، فوت و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل قرار داده است. وی ادامه داد: شرکت بیمه پاسارگاد همچنین در زمینه بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت نیز خدمات بسیار خوبی به هم وطنان گرامی ارایه می دهد .
گفتنی است هم میهنان گرامی می توانند برای آگاهی از جزییات این طرح و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289، سامانه اطلاع رسانی گویای شرکت بیمه پاسارگاد به شماره  ۸۲۴۸۹ و یا با سیستم بازخورد بانک بر روی سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir  ارتباط برقرار کنند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران