پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2551 تاریخ : 1390/07/27-00:00:00
,8,
40 درصد جمعیت کشور  زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

40 درصد جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از 40 درصد جمعیت کشور از خدمات این سازمان بهره مندند، گفت: افراد تحت پوشش این سازمان در سه بخش بیمه، درمان و اقتصادی از خد

 

به گزارش روز چهارشنبه بانک و صنعت ،'رحمت الله حافظی' عصر سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان در سنندج افزود: در بخش درمان مستقیم 70 بیمارستان و 280 درمانگاه و پلی‌کلینیک و در بخش خدمات غیرمستقیم 47 هزار مرکز طرف قرارداد، در قالب 800 بیمارستان و داروخانه‌ به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارایه می کنند.
وی به پرداخت نقدی به بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: در سراسر کشور، سالانه نزدیک به هزار و 100 میلیارد تومان به افراد واجد شرایط و بازنشسته پرداخت می شود.
وی مبالغ وصولی سالهای قبل اداره کل تامین اجتماعی را به طور ماهیانه 980 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: هزینه ها و مبالغ مصرفی اداره کل تامین اجتماعی ماهیانه نزدیک به هزار و 400 میلیارد تومان بود که 400 میلیارد تومان موازنه منفی داشت.
حافظی با اشاره به رشد فعالیت های تامین اجتماعی در چند سال گذشته و راه اندازی شرکت' شستا' گفت: با تلاش همکاران تامین اجتماعی، ماه گذشته نرخ وصولی تامین اجتماعی کشور به هزار و 500 میلیارد تومان رسید.
ساختمان جدید تامین اجتماعی استان کردستان در مساحتی افزون بر 233 هزار متر مربع و در چهار طبقه با 19 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 457
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران