در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2548 تاریخ : 1390/07/27-00:00:00
,2,
بانک رفاه رتبه نخست مشتری مداری در کل کشور را کسب کرد

برای هفتمین سال پیاپی

بانک رفاه رتبه نخست مشتری مداری در کل کشور را کسب کرد

بانک رفاه در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاهها، برای هفتمین سال پیاپی توانست رتبه اول رضایت مشتریان را کسب کند.

 به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ؛ بر اساس این طرح که همه ساله توسط معاونت توسعه مدیریت وسرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می شود، بانک رفاه توانست در سنجش مربوط به سال 1389 رتبه نخست رضایت مندی در گروه بانک ها  را کسب کند. همچنین رتبه سوم در گروه بانک ها وبیمه ها ودربین پنجاه ویک دستگاه اجرایی کشور، به این بانک اختصاص یافت.

گفتنی است میزان اعتماد، خوش بینی، نحوه اطلاع رسانی از جمله فاکتورهای طرح سنجش میزان رضایت مندی مشتریان بوده که بانک رفاه توانسته هفت سال متوالی رتبه اول این طرح را به خود اختصاص دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران