پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2521 تاریخ : 1390/07/25-00:00:00
,8,
شرکت بیمه دی از 3 بیمه نامه جدید خبر داد

شرکت بیمه دی از 3 بیمه نامه جدید خبر داد

مدیر عامل بیمه دی از بیمه تکریم کارکنان دولت، بیمه تراکنش های الکترونیک بانک ها و تحت پوشش قرار دادن تمام بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی این شرکت خبر داد.

 به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،دکتر فرامرز فتح نژاد افزود: کانون های عالی بازنشستگان سراسر کشور به صورت ملی قراردادی را با شرکت بیمه دی امضا کرده اند که بر اساس آن قرار است برای اولین بار با نظارت تامین اجتماعی، تمامی بازنشستگان زیر پوشش بیمه دی قرار گیرند.
وی ادامه داد: تحت پوشش قراردادن بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای ماه جاری آغاز شده و به تدریج تمام اعضای کانون های سراسری بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پوشش خدمات این شرکت قرار می گیرند.
فتح نژاد اظهار داشت: بر اساس برنامه های تدوین شده در بیمه دی همچنین قرار است این شرکت بیمه تراکنش های الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی را تا قبل از پایان سال جاری ارایه دهد.
وی با اشاره به فعالیت هفت ساله شرکت بیمه دی، گفت: این شرکت از لحاظ فناوری های نوین ورشته های بیمه ای دارای ابتکار مناسبی است.
وی با بیان آنکه بیش از 50 درصدسهام بیمه دی متعلق به خانواده شهدا است و این شرکت ارزشی محسوب می شود، گفت: این شرکت دارای فعالیت های گسترده در بخش های مختلف بیمه ای است و علاوه بر ارایه خدمات به خانواده های شهدا ، بیمه تکمیلی، عمر و حادثه ، بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
فتح نژاد بابیان آنکه،صنعت بیمه در کشور هنوز ناشناخته است،نقش بیمه در توسعه اقتصادی کشور به دلیل گردش مالی را دارای اهمیت زیاد دانست که می تواند یکی از پایه های توسعه و رونق اقتصادی کشور باشد.
وی تصریح کرد: صنعت بیمه به لحاظ تاثیری که در فضای اقتصادی کشور دارد، باید برای مردم شناخته و میزان اعتماد به این صنعت را با فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و شرکت های بیمه ای افزایش داد.
مدیر عامل بیمه دی با بیان آنکه رشد بیمه عمر در دنیا ، شاخص رفاه جامعه است، گفت: این در حالی است که در ایران به این مساله کمتر توجه شده است.
مدیر عامل بیمه دی در خصوص وضعیت سهام این شرکت در فرابورس نیز گفت: نماد این شرکت با قیمت 190 تومان نماد بازشد و پس از بازگشایی به 300 تومان افزایش یافت اما قیمت سهم آن هم اکنون 260 تومان است. .
وی با بیان آنکه ، نوسان قیمت سهام شرکت در حد معقول است ، افزود: علاقه ای به حبابی شدن قیمت سهام نداریم،هر چندکه بیمه دی قرارداد چندین میلیاردتومانی را با سازمان تامین اجتماعی منعقد کرده و در حال انعقاد قرارداد مناسب دیگری نیز هست.
به گفته وی هر چند سود پیش بینی شده هرسهم این شرکت 32 تومان است، اما میزان سود پرداختی بیشتر از این میزان خواهد بود.
فتح نژاد در خصوص سهامداران این شرکت گفت: شرکت های سرمایه گذاری کوثر، شاهد ،دانایان پارسیان ، خوارزمی و بانک دی سهامدار حقوقی و چندین سهامدار خرد در این شرکت داریم.
وی سرمایه شرکت بیمه دی را 61 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت:قرار است سرمایه بیمه دی با اجازه سازمان بورس و اوراق بهادار و براساس مصوبه مجمع به 100 میلیارد تومان افزایش یابد که بر این اساس شرکت از بازار فرابورس به بورس و اوراق بهادار منتقل می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران