پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2516 تاریخ : 1390/07/25-00:00:00
,8,
آخرین گمانه‌زنی‌ها از تغییر و تحولات مدیریتی در بورس کالا

آخرین گمانه‌زنی‌ها از تغییر و تحولات مدیریتی در بورس کالا

با گذشت دو ماه از تغییر مدیرعامل بورس کالای ایران و جایگزینی حسین پناهیان به جای علی‌اکبر هاشمیان،زمزمه‌های تغییرات مدیریتی در مجموعه مشاوران و مدیران بورس کالا به گوش می

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،چند روزی است که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر برخی مدیران میانی و مشاوران مدیر عامل بورس کالای ایران مطرح است و حتی اخباری مبنی بر تغییر و صدور حکم 10 نفر از مشاوران مدیر عامل وجود دارد  .
یک مقام مطلع در بورس کالا در واکنش به این اخبار به خبرنگار فارس گفت: خبری از تغییر مشاوران مطرح نیست و تنها ساعت کاری آنها تغییر کرده است.
در این میان مسئله استعفای مدیر قرارداد‌های مشتق کالایی نیز مطرح شده ولی هنوز بورس کالا و هیئت مدیره نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده است.
خبر دیگری که در خصوص تغییر مدیران بورس کالا مطرح است، مربوط به تغییر مدیر توسعه بازار بورس کالا است که شنیده شده، حکم تغییر وی صادر شده ولی مجدد به دلیل تجارب با ارزش و نیازی که به وی وجود دارد، حکم به کارگیری وی مجدداً صادر شده است.
در عین حال شنیده شده قرار است بر اساس اخباری که وجود دارد، قرار است حکم تغییر تعداد یا کلیه افرادی که روز گذشته برکنار شده‌اند، پس گرفته و مجدداً مشغول به کار شوند، البته همه این مسائل به تصمیم هیئت مدیره بستگی دارد.
بر اساس این گزارش، پیرو تغیییر مدیر عامل یک شرکت سایر تغییرات مدیریتی متداول و معمول است اما بهتر است بورس کالا با اطلاع رسانی و شفاف‌سازی در این باره از رواج شایعات جلوگیری کند.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 376
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران