پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2504 تاریخ : 1390/07/25-00:00:00
,11,
 از ساخت و سازهای غیر قانونی در دامنه البرز تهران جلوگیری می شود

شهردار تهران گفت:

از ساخت و سازهای غیر قانونی در دامنه البرز تهران جلوگیری می شود

قالیباف در مراسم آغاز بهره برداری از مجموعه تفریحی، گردشگری آبشار تهران افزود : توجه به حفظ طبیعت و توسعه فضای سبز دامنه البرز از برنامه های طرح جامع شهر تهران است.

 

 

قالیباف در مراسم آغاز بهره برداری از مجموعه تفریحی، گردشگری آبشار تهران افزود : توجه به حفظ طبیعت و توسعه فضای سبز دامنه البرز از برنامه های طرح جامع شهر تهران است. قالیباف گفت: دامنه البرز تهران را به تفرجگاه چند میلیونی برای مردم تبدیل می کنیم. وی پارک ابشار تهران را نقطه آغاز توسعه این تفرجگاه اعلام کرد و افزود: این طرح تا دارآباد ادامه می یابد و طرح کوهسار در منطقه پنج بخش دیگری از ان است.

قالیباف گفت: جمعیت 10 میلیونی شهر تهران همه حیات طبیعی خود را از شکوه البرز می گیرد. وی افزود : بیش از 1600 قنات پر آب از زیر کوههای البرز شهر تهران را تغذیه می کند ولی ما برای بهره برداری از آن برنامه مشخصی نداریم. شهردار تهران توجه به منابع انسانی و طبیعی را دغدغه همیشگی مدیریت شهری دانست و گفت: در حوزه منابع انسانی توجه به آموزش و اخلاق و در منابع طبیعی توجه به نعمات الهی و حفظ محیط زیست باید همواره دغدغه مدیران شهری باشد. وی با اشاره به اینکه شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا در کنار رودخانه های بزرگ و سواحل دریاها واقع شده اند افزود: امروز مهمترین منبع طبیعی که می توانیم درشهر تهران به آن تکیه کنیم البرز است.

     


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران