پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515938 تاریخ : 1399/04/24-12:59:31
,11,21,
2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد

رضایی کوچی در جمع خبرنگاران:

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بین وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی توافقی صورت گرفته تا بیش از 2500 هکتار زمین در حریم شهرها در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن قرار گیرد.

به گزارش بانک و صنعت، محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این جلسه بحث پروژه های عمرانی بررسی شد و علیرغم محدودیت های مالی، این پروژه ها در اقصی نقاط کشور فعال هستند و وزارت راه و شهرسازی پای کار است.

وی بیان کرد: در این جلسه با وزیر راه و شهرسازی توافق شد که برای سال آینده حتماً پروژه های عمرانی انجام می شود از این رو منابع مالی را افزایش می دهیم و ظرفیت های بخش خصوصی و نقدینگی کشور هم در راستای تقویت پروژه های عمرانی به کار گرفته می شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه چهار نفر از نمایندگان مجلس سوالات خود از وزیر راه و شهرسازی را مطرح کردند که پس از شنیدن پاسخ های اسلامی، همه آنان قانع شدند.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه مسکن یکی از اولویت های مجلس است، گفت: متاسفانه زمین در کشور ما بسیار گران است و به دنبال تامین زمین ارزان و مناسب هستیم.

وی افزود: بین وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی توافقی صورت گرفته مبنی بر اینکه بیش از 2500 هکتار زمین در حریم شهرها در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین با کمک بانک ها به دنبال این هستیم با بهره مناسب و نرخ ارزان بتوانیم کاری کنیم، اقشار متوسط به پایین جامعه صاحب خانه شوند.

رضایی کوچی تاکید کرد: همچنین با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی صورت گرفته تا مصالح ارزان در اختیار تولیدکنندگان مسکن و مردم قرار گیرد و بسیار خوشبین هستیم که با تعامل مجلس و وزارت راه و شهرسازی شاهد تولید مسکن به صورت قابل توجه باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران