پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 243 تاریخ : 1390/03/19-00:00:00
,15,
ارائه  تسهیلات ارزان قیمت در دفاتر پیشخوان دولت

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری

ارائه تسهیلات ارزان قیمت در دفاتر پیشخوان دولت

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری گفت: دفاتر پیشخوان دولت در صورت اجرای 'برنامه آمایش' از تسهیلات ارزان قیمت بانکی برخوردار می شوند


به گزارش روز جمعه شبکه تخصصی خبری بانک و صنعت :'احمد بزرگیان' در حاشیه 'همایش دفاتر پیشخوان دولت خراسان شمالی' در بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ارایه تسهیلات به این دفاتر و دفاتر آی.سی. تی روستایی درخواست دو هزار میلیارد ریال خط اعتباری از نهاد ریاست جمهوری شده است.
وی اضافه کرد: در صورت موافقت ریاست جمهوری این تسهیلات برای تامین نقدینگی و بازسازی و نوسازی دفاتر پیشخوان و آی.سی.تی روستایی پرداخت می شود.
او اضافه کرد: برای برطرف شدن مشکل ضمانت وثیقه دریافت تسهیلات با یکی از شرکتهای بیمه تا سقف 500 میلیون ریال توافق شده است.
وی افزود: با نهایی شدن این توافقنامه دفاتر پیشخوان دولت و آی.سی.تی روستایی برای دریافت تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال نیاز به تامین وثیقه نداشته و تسهیلات آنها توسط شرکت بیمه ضمانت می شود.
بزرگیان افزود: هم اکنون در سطح کشور 10 هزار دفتر آی.سی.تی روستایی و چهار هزار و 500 دفتر پیشخوان دولت در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند.
وی اضافه کرد: براساس قانون برنامه پنجم توسعه، دولت موظف شده تا شش هزار و 500 دفتر جدید آی.سی.تی در مناطق روستایی برای تسهیل در خدمات رسانی به روستاییان ایجاد کند.
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری گفت: امسال نیز 200 خدمت دولتی به دفاتر پیشخوان دولت و آی.سی.تی روستایی واگذار می شود و معاونت نوسازی نیز برای ارایه این خدمات با انجمنهای صنفی و کانون دفاتر پیشخوان تفاهمنامه منعقد می کند.
وی اضافه کرد: برای ساماندهی فعالیت دفاتر پیشخوان در سطح کشور نیز شرکتهای تعاونی در قالب کنسرسیوم دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی می شوند.
او افزود: برای راه اندازی این کنسرسیوم با وزارت تعاون، کمیته امداد و وزارت بهداشت تفاهمنامه امضا شده تا خدمات لازم را به دفاتر پیشخوان ارایه دهند.
وی در مورد تعیین نرخ حق الزحمه و کارمزد دفاتر پیشخوان هم گفت: هر دستگاهی که مسوولیت خود را به این دفاتر ارایه دهد باید حق الزحمه و کارمزد را تعیین و آموزشهای رایگان نیز به متصدیان این دفاتر ارایه کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 125
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران