پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450270 تاریخ : 1397/12/11-11:04:34
,10028,
232 هزار نفر در کشور مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند

مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی:

232 هزار نفر در کشور مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند

مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تا پایان آذرماه سالجاری 232 هزار نفر در کشور مقرری بیمه بیکاری از سوی این سازمان دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، منصور آتشی در همایش تخصصی امور فنی بیمه شدگان این سازمان در استان کرمان افزود: بهره مندی از دانش جدید، تجربیات و دیدگاه های کارشناسان امور فنی در سراسر کشور از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به بخشنامه های مربوط به بیمه شدگان که اصلاح و بازنگری شدند، گفت: تغییردستمزد مبنای پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد یکی از قوانینی است که بازنگری شد. در این قانون به دستمزد واقعی بیمه شدگان توجه شده است.
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به عملیاتی کردن طرح پرونده الکترونیک افزود: سیستم های مکانیزه غیرحضوری به هر اندازه قوی تر شوند؛ امور روران تر می شود و مخاطبان رضایت بیشتری دارند.

وی با اشاره به بیمه شدگان خاص تصریح کرد: طی 9 ماهه نخست امسال به نسبت همین مدت در سال گذشته بیمه شدگان اختیاری 6,8درصد، بیمه مشاغل آزاد 6.2 درصد و بیمه شدگان توافقی 3.7درصد رشد داشته است.
آتشی بیان داشت: طی 6ماهه نخست امسال بیش از 581 هزار سند در حوزه غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن ودفن، کمک هزینه سفر و اقامت بیمار و همراه از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر و پرداخت شده است.

آتشی کارآمد کردن و روانسازی امور از طریق گسترش خدمات غیرحضوری، مدیریت مصارف بیمه ای براساس رویکرد پیشگیری از مصارف غیرحق، گسترش پوشش بیمه ای و شناسایی گروه های شغلی فاقد پوشش بیمه ای به منظور جذب کارگروه های جدید را از جمله اقدامات سال آینده حوزه امور فنی بیمه شدگان این سازمان عنوان کرد.

وی از بیمه شدن 170 هزار نفر از زنان خانه دار در کشور خبرداد و گفت: رسانه ها باید در این حوزه اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند تا زنان خانه دار از این مزایا آگاه شوند و نسبت به بیمه پردازی اقدام کنند.

علی حسینی محمدآبادی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان نیز در این همایش گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان دارای 26 شعبه اصلی، 16 شعبه اقماری و 12 کارگزاری است.

حسینی محمدآبادی افزود: هم اکنون 310هزار نفر بیمه شده اصلی در قالب 46هزار کارگاه تولیدی استان کرمان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان از وصول 16 درصدی مطالبات تامین اجتماعی در استان خبرداد و افزود: استان کرمان در این زمینه رتبه اول را به خود اختصاص داده که این مهم حاصل تلاش همکاران در حوزه های مختلف است .
حسینی محمدآبادی با تاکید بر توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: توسعه خدمات به لحاظ کمی و کیفی در جای جای میهن اسلامی بروز پیدا کرده است.
وی افزود: در استان کرمان 150 هزار نفر بیمه شده خاص وجود دارد که بیش از 120 هزار نفر از آن ها حق بیمه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خدمات برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی با صرف کمترین وقت و هزینه انجام می شود تصریح کرد: بیمه شدگان با اطلاع رسانی های انجام شده به قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی واقف هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران