پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 228 تاریخ : 1390/03/19-00:00:00
,14,
در قالب ششمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر

در قالب ششمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران – تعدادی از دانشجویان دانشگاه سمنان در قالب بازدیدی علمی از سد شهید رجایی سمنان بازدید کردند.

 رهایی معاون فرهنگی واحد سمنان در این باره توضیحاتی ارائه داد و گفت: زمان احداث این سد در سال 1336 آغاز و در سال 1370 عملیات اجرایی آن به انجام رسید و در نهایت در سال 1376 این سد افتتاح شد.
وی تنظیم و تأمین آب آشامیدنی اراضی دشت تجن، تأمین آب آشامیدنی جمعیت ساکن در محدوده طرح و تأمین آب صنعتی و تولید برق و کنترل طغیان و جلوگیری از خسارات ناشی از سیل در منطقه را از اثرات منطقه ای این پروژه دانست.
این مسئول همچنین یادآور شد: احداث این سد باعث توزیع مناسب آب ذخیره شده با ظرفیت 316 میلیون متر مکعب و استفاده بهینه از آب قابل دسترسی اعم از آبهای سطحی و زیرزمین آبهای برگشتی و آب بندها و تأمین کمبود آب قسمتی از دشتهای منطقه و ملی گردیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران