به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مرکزآمار ایران، کارگاه های با فعالیت تحقیق وتوسعه با 99درصد ، کارگاه های خدمات مالی 98 درصد ، کارگاه های تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه های تلویریونی با 97 درصد، کارگاه های اقامتی با 82 درصد و کارگاه های تبلیغاتی و بازار پژوهی با 80 درصد جزو کارگاه های با بیشترین استفاده و کارگاه های با فعالیت فروش وتعمیر وسایل نقلیه موتوری با 12 درصد ، خرده فروشی با 17 درصد ، عمده فروشی با 20درصد ، تعمیر کالاهای خانگی 31 درصد و فعالیت های ورزشی و تفریحی با 33 درصد ، کمترین استفاده را از اینترنت می کنند.