پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 215 تاریخ : 1390/03/19-00:00:00
,15,
وجود وزارتخانه مستقل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضرورتی ندارد

وجود وزارتخانه مستقل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضرورتی ندارد

رئیس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عملکرد فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،‌ بهترین تصمیم ادغام این وزارتخانه با وزرات راه و ترابری است .

به گزارش روز پنج شنبه شبکه تخصصی بانک و صنتع، :'علی مطهری'  اظهار داشت : ادغام وزارت راه و ارتباطات پیشنهاد من بود ولی اضافه شدن وزارت مسکن به این مجموعه چندان درست نیست .
وی تاکید کرد: به موازات ادغام وزارتخانه های راه ، مسکن و ارتباطات و تشکیل وزارت امور زیر بنایی ، فعالیت های تصدی گری آنها نیز باید به بخش خصوصی واگذار شود تا این وزارتخانه جدید بتواند به امور نظارتی وحاکمیتی بپردازد .
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خصوصی سازی نیز ادغام وزارتخانه را توجیه می کند، گفت: تا چندی پیش شرکت مخابرات ایران زیر مجموعه وزارت ارتباطات بود که اکنون از آن جدا شده ، شرکت پست و پست بانک نیز در حال خصوصی شدن است ،‌بنابر این نیازی به وزارت مستقل ارتباطات نداریم .
وی در مورد تضعیف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در صورت ادغام باسایر وزارتخانه ها گفت: این نگرانی به جا است ولی مگر در ساختار قبلی که وزارت مستقل ارتباطات داشتیم این حوزه بی نقص بود .
وی افزود: عملکرد یک مجموعه به تلاش مدیران آن بستگی دارد و وجود ساختار مستقل اداری تضمین کننده عملکرد مثبت نیست .
مطهری در مورد سنخیت فعالیت ها و وظایف سه وزارتخانه راه ،‌مسکن و ارتباطات گفت: وظایف وزارت راه و ارتباطات با هم سنخیت دارند و با ادغام این وزارتخانه ها تعارضاتی که بین آنها در زمینه توسعه شبکه مخابراتی وجود دارد، از بین می‌رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران