پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449023 تاریخ : 1397/11/27-16:44:48
,10028,
20 درصد به منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای مستمری مددجویان اضافه شد

رئیس سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران اعلام کرد

20 درصد به منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای مستمری مددجویان اضافه شد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: در لایحه بودجه سال 98، 20 درصد به منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت مستمری مددجویان اضافه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وحید قبادی‌دانا در حاشیه نشست «طرح تهیه موادغذایی برای مناطق کم‌برخوردار» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شد، از طریق کمیسیون تلفیق مجلس 20 درصد به منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای مستمری مددجویان اضافه شد؛ به طوری که اعتبار 7000 میلیاردی به 8400 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در صحن مجلس اعتبار بیشتری برای مددجویان بهزیستی اختصاص پیدا کند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه مددجویان با توجه به تورم و کاهش ارزش پول وضعیت خوبی ندارند، گفت: سعی می‌کنیم با کمک دولت و مجلس، بخشی از مشکلات مددجویان و افراد دچار معلولیت را رفع کنیم.

قبادی‌دانا همچنین در خصوص پرداخت یارانه مراکز شبانه‌روزی و روزانه افزود: شفاف‌سازی در پرداخت‌ها، اقدام دیگری است که در جهت اجرای آن گام برمی‌داریم به طوری که قصد داریم تا پایان بهمن ماه پرداخت مراکز شبانه‌روزی تحت پوشش بهزیستی را الکترونیکی کنیم. در چنین شرایطی، این پرداخت‌ها روند بهتری خواهند داشت.

به گفته وی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پرداخت‌های مراکز روزانه نیز تا پایان اسفندماه، الکترونیکی و مشکلات آن برطرف می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی در مورد پرداخت بسته حمایتی به مددجویان گفت: قرار بود تا پایان سال دو بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شود که ما تمام تلاش خود را انجام دادیم ولی با توجه به مشکلاتی که دولت دارد، فعلاً امکان آن وجود نداشته اما باز هم از طریق وزارت رفاه، پیگیر این موضوع هستیم و ما از طرف مردم و مددجویان تلاش می‌کنیم تا این موضوع محقق شود.

قبادی‌دانا در خصوص پرداخت عیدی اظهار داشت: امیدواریم قبل از فرارسیدن نوروز، بتوانیم عیدی مددجویان را پرداخت کنیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی درباره تأخیر در پرداخت مستمری‌ها نیز گفت: تمام تلاش ما این است که مستمری‌ها به موقع پرداخت شود و مبلغی برای مستمری‌ها از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به بهزیستی اختصاص پیدا می‌کند و در برخی مواقع، شاید کمی با تأخیر روبرو بوده اما سعی کرده‌ایم این مشکلات را رفع کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: اگر مددجویی مستمری‌اش با تأخیر پرداخت می‌شود، می‌تواند به اداره کل بهزیستی در استان‌های مختلف، مراجعه و پیگیر موضوع شود؛ به طور حتم به آن رسیدگی خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 559
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران