پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1927 تاریخ : 1390/06/18-00:00:00
,8,
اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به شرط ثبت‌نام حداقل 900 هزار نفر

مدیرکل تعاون آموزش و پرورش اعلام کرد:

اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به شرط ثبت‌نام حداقل 900 هزار نفر

:مدیرکل تعاون آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام 624 هزار فرهنگی بازنشسته در طرح «بیمه طلایی»، گفت: بر اساس قوانین بیمه‌ای، این طرح در صورت حضور حداقل 70 درصد جامعه هدف،

 

   به گزارش روز جمعه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،نامدار عبداللهیان، درباره سرانجام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته اظهار داشت: قرارداد ما با «شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ» بر مبنای آمار یک‌میلیون و 300 هزار نفری فرهنگیان بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها امضا شده است و این قرارداد نیز بر اساس قوانین بیمه‌ای، با مشارکت حداقل 70 درصد جامعه هدف (900 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته و خانواده‌هایشان) عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه 2 مرتبه سایت بیمه آتیه‌سازان حافظ برای ثبت‌نام فرهنگیان باز شده است اما فقط 624 هزار نفر ثبت‌نام کردند، در حالی که شرکت بیمه‌گر معتقد است که ارائه خدمات به بازنشستگان با این تعداد و با این نرخ چندان امکان‌پذیر نیست.

عبداللهیان اضافه کرد: در این شرایط باید نرخ تعرفه افزایش یابد یا برخی از خدمات حذف شود که بر این اساس، در یک کمیته مشترک در حال بررسی موضوع هستیم و بازنشستگان فرهنگی نیز منتظر باشند تا نتیجه اعلام شود.

وی با بیان اینکه احتمال دارد که سایت مجدداً برای ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته باز شود، تصریح کرد: تا پیش از عملیاتی شدن طرح، نباید هیچ حق بیمه‌ای از فیش حقوقی فرهنگیان کسر شود.

* ثبت‌نام 2 میلیون فرهنگی شاغل در سال دوم "بیمه طلایی"؛ حق بیمه 13 هزار و 577 تومان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به تمدید قرارداد بیمه تکمیلی (بیمه طلایی) فرهنگیان شاغل از اردیبهشت‌ماه امسال، اظهار داشت: امسال برای 2 میلیون نفر از فرهنگیان شاغل و افراد تحت تکفل آنها، کارت بیمه طلایی صادر و در میان آنها توزیع شده است.

عبداللهیان با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از فرهنگیان شاغل و افراد تحت تکفل آنها در طرح بیمه طلایی در سال گذشته، گفت: در سال جدید حق بیمه طلایی فرهنگیان 13 هزار و 577 تومان است که نیمی از آن از سوی فرهنگی بیمه شده و باقی مانده آن از سوی آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که احتمالاً تاکنون کارت جدید نگرفته‌اند، افراد جدیدی هستند که به دنبال توافق اخیر ما با بیمه ایران تا تاریخ 31 مردادماه ثبت‌نام کرده‌اند و پس از این تاریخ، پروسه پالایش اطلاعات و صدور کارت برای آنها 2 تا 3 هفته طول می‌کشد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران