پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1917 تاریخ : 1390/06/17-00:00:00
,8,
کلاهبردار میلیاردی بیمه دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی بیمه دستگیر شد

:فردی که از راه جعل اسناد دولتی و با بیمه کردن کارگران یک شرکت صنعتی در شهریار 8 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد .

 

به گزارش روز پنج شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،فرد کلاهبردار ، مدیر مالی این شرکت بود که به جای واریز ماهیانه حق بیمه کارگران به حساب شرکت بیمه طرف قرارداد ، حق بیمه 2 یا 3 روز از هر ماه را به حساب بیمه و بقیه را به حساب شخصی خود واریز می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت : پس از بازنشستگی تعدادی از کارگران این شرکت ، مشخص شد کارگران بطور کامل بیمه نیستند و با مراجعه آنان به شرکت ، مدیر مالی ، فراری شد .

سرهنگ عبد الرضا خیرخواهان افزود : ماموران انتظامی با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم را در شهرستان های استان تهران پیدا و سرانجام او را در مسیر تردد به ساوه دستگیر کردند.

متهم در بازجویی به جعل اسناد بیمه ای با کمک فرزندش و کلاهبرداری از 600 کارگر اعتراف کرد .

او گفت: با راهنمایی متهم ، فرزند او هم به اتهام جعل اسناد ، دستگیر و هر 2 به مراجع قضایی تحویل داده شدند .

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران