پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1906 تاریخ : 1390/06/16-00:00:00
,8,
سنگ آهن به زودی در معاملات آتی بورس کالا

سنگ آهن به زودی در معاملات آتی بورس کالا

:در حالی که روز چهارشنبه سنگ آهن دانه بندی شده برای نخستین بار روی تابلوی تالار کیش می رود، پیگیری ها حاکی از آن است که امیدنامه سنگ آهن برای ورود به معاملات آتی تدوین ش

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،پس از دو سال تلاش مسوولان بورس برای ورود سنگ آهن به بورس کالا،‌ سرانجام فردا،  ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده تولیدی گل گهر سیرجان برای صادرات به چین روی تابلوی تالار بین المللی بورس کالا در جزیره کیش می رود.

شنیده ها حاکی از آن است که چند خریدار بی صبرانه در انتظار این عرضه بوده و به احتمال زیاد نخستین محموله سنگ اهن در بورس به فروش می رود.

اما نکته مهم در عرضه سنگ آهن این است که کارشناسان بورس کالا از مدت ها قبل روی عرضه سنگ آهن در معاملات آتی بورس کالا در کنار سکه طلا مطالعه و بررسی کرده اند که تا ۱۰ روز دیگر امیدنامه این محصول تدوین می شود.

ناظر تالار بورس کالا گفت: تدوین امیدنامه سنگ اهن برای عرضه در بازار آتی بورس کالا تا ۱۰ روز آینده به پایان می رسد و برای بررسی های بیشتر به هیات پذیرش ارسال می شود،‌ درصورتی که مدارک این محصول مورد تایید هیات پذیرش قرار گیرد، مدارک به سازمان بورس و اوراق بهادار  ارسال می شود.

محمدرضا طهماسبی افزود: یک محصول برای رونق در معاملات آتی به معامله گران زیادی نیاز دارد که معتقدیم با عرضه سنگ آهن در بازار آتی، فعالان حوزه صنعت به بورس کالا خواهند آمد.

به گفته طهماسبی معاملات آتی سنگ آهن ، داغ ترین قراردادهای بورس کالای سنگاپور است که بورس کالای ایران هم می تواند با افزایش شمار محصولات معاملات آتی بررونق این بازار بیافزاید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران