پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1894 تاریخ : 1390/06/15-00:00:00
,15,
بزرگتر شدن صفحه های گوشی تلفن همراه

در دنیای تلفن همراه

بزرگتر شدن صفحه های گوشی تلفن همراه

: بررسی صورت گرفته در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی IFA نشان می‌دهد بیشتر شرکت‌ها سعی بر تولید گوشی‌ با نمایشگر بزرگ دارند. اما کارشناسان بر این باورند تولید این مح

 "جئوف بلابِر" از تحلیلگران مرکز CCS Insight توضیح داد که شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه این روزها تمام تلاش خود را بر تغییر اندازه نمایشگر گوشی و بزرگتر کردن آن متمرکز کرده‌اند.
از جمله محصولاتی که در نمایشگاه IFA 2011 بیش از بقیه به چشم می‌خورد، گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهایی بین 5/4 تا 5/5 اینچ بود که از جمله آن‌ها می‌توان به Galaxy S II سامسونگ، Titan اچی‌تی‌سی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون، Galaxy Note سامسونگ و Tablet P سونی اشاره کرد که دو مورد از آن‌ها با نمایشگر بزرگتر از 5 اینچ ساخته شده‌اند.
کاربران تاکنون نمایشگرهای لمسی بزرگ برای دستگاه‌های الکترونیکی همراه را در رایانه‌های لوحی مشاهده می‌کردند. اما این روزها شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اچ‌تی‌سی در تلاشند با بزرگتر کردن اندازه نمایشگر گوشی‌های هوشمند جدید خود تجربه متفاوتی را به کاربران ارایه دهند.
بلابر در این باره گفت: «این روزها زمانی که کاربران به ویترین فروشگاه‌ها نگاه می‌کنند بسیار دشوار است که تلفن‌های همراه را از بین دیگر محصولات الکترونیکی قابل حمل تشخیص دهند. زیرا اندازه آن‌ها به واسطه نمایشگرهای جدید لمسی بسیار بزرگتر شده است. بزرگتر شدن اندازه نمایشگرها جریانی است که کارخانه‌ها این روزها آن را دنبال می‌کنند. اما این روند باعث سخت‌تر شدن حمل گوشی‌های جدید می‌شود».
به عنوان مثال گوشی هوشمند Galaxy Note که به تازگی وارد بازار شده است شامل نمایشگر لمسی 3/5 اینچی می‌شود که کاربران برای قراردادن آن در جیب خود مشکل دارند و نمی‌توانند به راحتی آن را به خود حمل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران