پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1876 تاریخ : 1390/06/14-00:00:00
,8,
نخستین عرضه سنگ‌آهن چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود

مدیر فنی و پذیرش بورس کالا:

نخستین عرضه سنگ‌آهن چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود

:مدیر فنی و پذیرش بورس کالا از نخستین عرضه سنگ آهن دانه بندی شده در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت:‌ این محموله 100 هزار تنی مربوط به شرکت گلگهر سیرجان بوده و به قیمت

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،مهرزاد نامداری در خصوص پذیرش تولید‌کنندگان سنگ آهن در بورس کالا و نخستین عرضه این شرکت ها اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه شرکت تولید گلگهر سیرجان در 8 مرداد ماه پذیرش شد، چهارشنبه هفته جاری نخستین عرضه سنگ آهن در بورس کالا از سوی این شرکت انجام می‌شود .
وی در خصوص مشخصات این سنگ آهن افزود: نوع این سنگ آهن دانه‌بندی شده صادراتی بوده که به صورت فله‌ای و به قیمت هر تن 110 دلار عرضه می شود. همچنین، حجم این محموله 100 هزار تن است.
مدیر فنی و پذیرش بورس کالا بیان کرد: این محموله 100 هزار تنی که چهارشنبه به صورت نقدی عرضه ‌می‌شود، نوع تحویل آن EXW (درب کارخانه) و زمان تحویل نیز 15 مهر ماه سال جاری است.
به گفته وی، عیار این محموله به صورت 60 درصد درشت دانه و 40 درصد ریز دانه بوده که ارز مورد تأیید برای خرید این محموله دلار است.    
در 23 خرداد ماه سال جاری سنگ آهن دانه‌بندی صادراتی شرکت‌های گل‌گهر 2 و 4، جلال آباد و میش‌دوان برای نخستین بار بررسی و پذیرش شد، اما در این جلسه اعلام شد که هر زمان شرکت دیگری قصد عرضه سنگ آهن داشته باشد این کالا به عنوان کالای مشابه محسوب نشده و باید مجدد در هیئت پذیرش مطرح و بررسی شود، بنابراین گلگهر سیرجان نیز پس از ارسال مدارک، 8 مرداد ماه در هیئت پذیرش برای عرضه سنگ آهن مورد بررسی و پذیرش شد.
همچنین، این سنگ آهن دانه‌بندی صادراتی مازاد مصرف داخلی بوده و مورد مصرف فولادسازان داخلی نیست و مبادلات صادراتی این کالا هیچ گونه تاثیری بر تامین مواد اولیه شرکت های فولادی نخواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 459
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران