پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1872 تاریخ : 1390/06/14-00:00:00
,8,
ضریب نفوذ بیمه حدود 7 درصد و معادل میانگین جهانی است

مدیر عامل بیمه البرز:

ضریب نفوذ بیمه حدود 7 درصد و معادل میانگین جهانی است

: حق بیمه‌هایی باید در محاسبه ضریب نفوذ بیمه وارد شود که از سوی هر فردی به غیر از دولت پرداخت می‌شود نه فقط حق بیمه‌هایی که بیمه‌های بازرگانی دریافت می‌کنند.

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،مدیرعامل بیمه البرز اعلام کرد که در شرایط کنونی فقط حق بیمه‌هایی را در محاسبه ضریب نفوذ بیمه لحاظ می‌کنیم که ازسوی بیمه‌های بازرگانی وصول می‌شود  .

محمد ابراهیم امین با تاکید بر این نکته که در محاسبه ضریب نفوذ بیمه باید بازنگری شود، افزود: اکنون ضریب نفوذ بیمه با مبنا قرار دادن عملکرد شرکت‌های بیمه بازرگانی و از تقسیم حق بیمه بر تولید ناخالص داخلی حاصل می‌شود که این روند باید بازنگری و اصلاح شود.
به گفته وی، حق بیمه‌هایی باید در محاسبه ضریب نفوذ بیمه وارد شود که از سوی هر فردی به غیر از دولت پرداخت می‌شود نه فقط حق بیمه‌هایی که بیمه‌های بازرگانی دریافت می‌کنند.
امین گفت: در صورتی که روند محاسبه به این شکل تغییرکند، ضریب نفوذ بیمه حدود 7 درصد که معادل میانگین جهانی است به دست می‌آید.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران