پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1863 تاریخ : 1390/06/12-00:00:00
,1,
ویندوز فون در فکر ارتقاء بازار فروش

در دنیای تلفن همراه

ویندوز فون در فکر ارتقاء بازار فروش

:بر اساس گزارش منتشر شده از سوی دو شرکت تحقیقاتی گارتنر و IDC، سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون مایکروسافت تا سال 2015 میلادی 20 درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را

ویندوز فون با کسب سهم 20 درصدی از بازار جهانی سیستم‌های موبایلی از رقیب سرسخت خود یعنی iOS اپل پیشی خواهد گرفت تا به دومین سیستم‌عامل محبوب دنیا تبدیل شود.


شرکت تحقیقاتی گارتنر بر این باور است که اندروید در سال 2015 صاحب 49 درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند خواهد بود و پس از آن به‌ترتیب سیستم‌های عامل ویندوز فون و iOS به 5/19 و 17 درصد حضور خواهند داشت.


شرکت IDC یکی دیگر از بزرگترین مراکز تحقیقاتی دنیای فناوری نیز معتقد است که سهم ویندوز فون در سال 2015 میلادی از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند 3/20 درصد خواهد بود.


"آکیم بِرگ" مدیر بازاریابی ویندوز فون طی کنفرانس IFA در برلین در این خصوص توضیح داد که مایکروسافت رشد قابل  ملاحظه‌ای را برای این سیستم‌عامل پیش‌بینی می‌کند.
او در این خصوص گفت: «این یک محصول جدید است و رشد آن در بازار زمان می‌برد. ما نشان خواهیم داد که در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار توانمند هستیم و تمام رقبای خود را در این زمینه پشت ‌سر خواهیم گذاشت».
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران