پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467913 تاریخ : 1398/04/19-15:51:00
,11,
186 هکتار از اراضی دولتی در خرداد از زمین‌خواران پس گرفته شد

186 هکتار از اراضی دولتی در خرداد از زمین‌خواران پس گرفته شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داده است که اراضی دولتی قابل توجهی از زمین‌خواران بازگرفته شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، جواد خردمند در جلسه کمیسیون عملیات یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن از رفع 215 مورد تعرض فوری معادل 186 هکتار از مجموع 224 مورد گزارش دریافتی در خرداد 98 خبر داد.

وی گفت: مابقی این موارد جهت تشکیل پرونده و صدور حکم قضائی به دستگاه قضا ارسال شده است.

فرمانده یگان حفاظت این سازمان افزود: در خصوص اجرای احکام قطعی دادگاه‌ها هم در خرداد مجموعاً 77 مورد به میزان 57 هکتار به ارزش 89 میلیارد تومان اجرا شد که از این میزان 31 مورد خلع ید، 36 مورد قلع و قمع (رفع تصرف مطابق حکم دادگاه) و 10 مورد تخلیه بوده است.

خردمند بیشترین موارد رفع تعرض را در مجموعه یگان ایرانشهر با 49 مورد، بیشترین مساحت رفع تعرض را متعلق به استان یزد به میزان 110 هکتار و بیشترین تعداد اجرای حکم را متعلق به اصفهان با اجرای 21 فقره حکم قطعی اعلام کرد.

به گفته‌ی وی بیشترین ارزش ریالی اجرای احکام معادل 28 میلیارد تومان متعلق به یگان حفاظت استان تهران است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر لزوم توانمندسازی نیروهای این یگان به خصوص سربازان وظیفه در اختیار یگان از طریق آموزش، گفت: طی خرداد سال جاری 280 جلسه آموزشی معادل بیش از چهار هزار نفر ساعت در یگان‌های حفاظت سراسر کشور برگزار شده است که این آمار نسبت به همین ماه در سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران