پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1820 تاریخ : 1390/06/07-00:00:00
,1,
ادغام مجدد 2شرکت مخابراتی بزرگ در آمریکا

در دنیای مخابرات

ادغام مجدد 2شرکت مخابراتی بزرگ در آمریکا

: کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا می گوید در حال بررسی مجدد ادغام T-Mobile با غول مخابراتی این کشور یعنی AT&T است.

 این کمیسیون نگران است که این ادغام فضای انحصارطلبانه ای را برای فعالیت های تجاری و حرفه ای به نفع AT&T ایجاد کند و دیگر اپراتورها و شرکت های مخابراتی نتوانند مانند سابق به فعالیت در حوزه مخابرات و کسب درآمد بپردازند.
قرار است بررسی های این کمیسیون ظرف 180 روز آینده ادامه یابد. در صورتی کهAT&T در نهایت تی – موبایل را خریداری کند این ادغام ارزش مالی بالغ بر 39 میلیارد دلار خواهد داشت.
AT&T در ماه جولای اطلاعات اضافی مورد درخواست کمیسیون فدرال ارتباطات را تقدیم آن کرده است تا در مورد انحصارطلبانه بودن یا نبودن این معامله تصمیم گیری شود.
AT&T و T-Mobile هر دو می گویند این قرارداد بر ضد قوانین ضدانحصار آمریکا نیست، اما رقبای این دو شرکت و به خصوص اپراتور مخابراتی بزرگ وریزون نظر دیگری دارد. این اپراتور امیدوار است بتواند به هر نحو ممکن جلوی این ادغام را بگیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 759
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران