پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1817 تاریخ : 1390/06/07-00:00:00
,1,
جابجایی در شرکت

در دنیای اینترنت

جابجایی در شرکت "اپل "

:همزمان با آغاز فعالیت تیم کوک به جای استیو جابز مدیر سابق اپل گمانه زنی ها در مورد توان اجرایی و دانش مدیریتی وی هم آغاز شده است.

کوک که تا هفته قبل به عنوان مدیر ارشد اجرایی اپل خدمت می کرد به مدت 7 سال این سمت را بر عهده داشت.
وی بعد از استعفای جابز ریاست اپل را بر عهده گرفته و برای راضی نگهداشتن مدیران این شرکت کار دشواری را پیش رو دارد.
کوک در دو سال اخیر در زمان حضور جابز در بیمارستان برای مداوای بیماری سرطان خود هم در فواصل چند ماهه مدیریت این شرکت را بر عهده داشته است. در حالی که هیات مدیره اپل به کوک اظهار اطمینان کامل کرده، این مدیر 50 ساله هم در حال ترسیم استراتژی اپل برای ماه ها و سال های آینده است.
وی در سال 1998 به اپل پیوست و در ابتدا معاونت واحد عملیات جهانی اپل را بر عهده گرفت. وی سپس در سال 2004 مدیر ارشد اجرایی اپل شد. وی قبل از پیوستن به اپل از مدیران شرکت فناوری Compaq بوده و 12 سال هم در IBM خدمت کرده است.
وی لیسانس مهندسی صنایع خود را از دانشگاه آئوبورن و فوق لیسانس MBA خود را از دانشگاه دوک دریافت کرده است. وی می گوید قصد دارد ساختار عملیاتی و مدیریتی شرکت اپل را به طور کامل تغییر دهد.
وی تاکید کرده که شرکت اپل باید کارخانه های خود در دیگر کشورها را تعطیل کند و تولیدات برخی محصولات و رفع نیازهایش را به شرکت ها و کارخانجات ثالث بسپارد.
کوک اعلام کرده که یکی از اولین برنامه هایش برگزاری جلسه ای برای بررسی مشکلات اپل در قاره آسیا است. استفاده شرکت های آسیایی طرف قرارداد اپل از کارگران کم سن و سال، فعالیت دهها فروشگاه غیرقانونی اپل در کشور چین و همین طور انتقاد از کیفیت پایین تولیدات اپل توسط برخی کارخانه های آسیایی طرف قرارداد اپل از جمله مشکلات کوک است.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران