پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1816 تاریخ : 1390/06/07-00:00:00
,1,
هکرها سایت سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای را از کار انداختند

هکرها سایت سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای را از کار انداختند

تهران - شبکه تخصصی بانک وصنعت : بیش از یک ماه از هک شدن سایت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور می‌گذرد و در حال حاضر امکان مشاهده آن وجود ندارد.

 سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیش از یک ماه است که با مشکل فنی مواجه شده و برای مخاطبان قابل مشاهده نیست و تاکنون نیز اقدامات به عمل آمده برای به روز کردن سایت افاقه نکرده است.
مسئولان مربوطه در این سازمان علت این موضوع را هک شدن سایت توسط عوامل ناشناس عنوان می‌کنند و معتقدند اقدامات لازم برای به روز شدن این سایت انجام داده اند.
از انجایی که خبرنگاران و نیز کاراموزان و نیز مخاطبان اخبار و رویدادهای آموزشی و مهارتی را از طریق سایت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای www.irantvto.ir مشاهده می کنند در حال حاضر این امکان برای آنها فراهم نیست.
امیدواریم در سال جهاد اقتصادی مسئولان این سازمان با همت و تلاش هر چه سریعتر حل مشکل سایت سازمان را برطرف کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران