پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1802 تاریخ : 1390/06/06-00:00:00
,15,
ممنوعیت فروش چند گوشی همراه در اروپا

در دنیای تلفن همراه

ممنوعیت فروش چند گوشی همراه در اروپا

: بر اساس تازه‌ترین حکم یک دادگاه آلمانی فروش سه مدل از گوشی های هوشمند ساخت سامسونگ در خاک کشورهای عضو اتحادیه اروپا ممنوع شده است.

 این گوشی ها که Galaxy S، SII  و Ace  نام دارند، از جمله محصولات پرفروش سامسونگ هستند، اما دادگاه معتقد است سامسونگ در طراحی این گوشی ها از اپل تقلید کرده و برای این کار از شرکت مذکور مجوز دریافت نکرده است.
بر اساس حکم دادگاه سامسونگ با این ادغام حقوق مالکیت معنوی و همین طور قانون کپی رایت را نادیده گرفته و آن را نقض کرده است.
 قرار است این حکم از تاریخ 13 اکتبر اجرا شود و بر اساس آن سامسونگ باید فروش سه محصول یاد شده را متوقف کند، اما این شرکت می گوید از این حکم تقاضای فرجام خواهد کرد و برای نقض آن به هر نحو ممکن تلاش می کند.
اپل سامسونگ را به تقلید از طراحی آی پد و آیفون متهم کرده و به همین علت شکایات متعددی را بر ضد این شرکت نه تنها در اروپا بلکه در آمریکا و چند کشور آسیایی ارائه کرده است.
سامسونگ تا به حال تمامی ادعاهای اپل را رد کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران