پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1796 تاریخ : 1390/06/06-00:00:00
,1,
قیمت پراید دوگانه سوز 2 رقمی می شود

یک مسوول در سایپا

قیمت پراید دوگانه سوز 2 رقمی می شود

البته وی احتمال داد که چنین اتفاقی رخ بدهد، اما برای گرانی ، شرکت های خودروسازی به دنبال بهانه هستند و ....

یک مسوولیت کیفیت در خودذو سازی سایپا گفت: با دوگانه سوز شدن این خودرو که هم اکنون 5/8 تا 9 میلیون به فروش می رسد ، یک میلیون تومان به قیمت آن افزوده خواهد شد.

 به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، با وجود این‌که به نظر می‌رسید گروه سایپا تولید خودروهای دوگانه‌سوز را دو دستی به ایران خودرو تقدیم کرده، اخبار این روزهای سایپا حاکی از مسائل دیگری است. مدیران سایپا می‌گویند که از همان ابتدا تولید خودروهای پلت فرم ایکس100 با موتور پایه‌گازسوز هم انجام شده است، اما مشکلاتی در مورد ارائه آنها به بازار پیش آمد.

مرتضی شفیعی معاون مهندسی و کیفیت گروه خودروسازی سایپا، در این مورد می‌گوید: سایپا از ابتدای سال حدود سه هزار دستگاه انواع پراید روی پلت فرم ایکس100 با موتور پایه‌گازسوز تولید کرده است، اما از آنجا که در روند صدور تاییدیه‌های شماره‌گذاری موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی تاخیرهایی به وجود آمد و سایپا نتوانست این خودروها را به بازار عرضه کند، تولید آنها به دلایلی همچون مسائل انبارداری متوقف شد تا هزینه‌های بیشتری به شرکت تحمیل نشود.

ظاهرا در حال حاضر این مشکلات بر طرف شده است و احتمال می‌رود شماره‌گذاری این خودروها حداکثر در یک هفته آینده آغاز شود. فرامرز طاهری معاون بازاریابی و فروش این شرکت، در مورد تفاوت قیمت خودروهای گازسوز خانواده پراید می‌گوید: تفاوت قیمت پلت فرم ایکس100 مشابه همان تفاوت قیمت در پرایدهای قدیمی است. میانگین قیمت اعضای خانواده پرایدهای پلت فرم ایکس100 در حال حاضر در بازار تهران در حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان تا 9 میلیون تومان است. به گفته وی احتمالا خودروهای گازسوز این خانواده یک میلیون تومان گران‌تر به فروش خواهند رسید.

منبع: ایسنا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران