پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1795 تاریخ : 1390/06/06-00:00:00
,8,
بیمه دی صدر نشین گروه بیمه ها در بورس

بیمه دی صدر نشین گروه بیمه ها در بورس

:دیروز بیمه های دانا، البرز، پارسیان، آسیا و دی شاهد انجام معاملات پرحجمی بودند که بیمه های بورسی روندی منفی و بیمه فرابورسی روندی مثبت را شاهد بود.

 

به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،بیمه البرز در معاملات امروز روند متعادلی را در کنار بیمه پارسیان پشت سرگذاشت.

البرز با معامله حدود 90 هزار سهم در نهایت 8 ریال کاهش در قیمت 2441 ریال بسته شد و بیمه پارسیان نیز با معاملات کم حجم خود بدون تغییر به کار خود پایان داد .
در بازار بیمه امروز بیمه آسیا با صف فروش 90 هزار سهمی روبرو شد که براین اساس تنها 7 هزارسهم از این نماد معامله شد اما در نهایت این سهم با نوسان 0.8 منفی در قیمت 3717 ریا بسته شد.
بیمه دانا نیز دیگر سهمی بود که به مدد حجم مبنا سقوط منفی 4 درصدی را تجربه نکرد . این نماد با 850 هزارسهم در صف فروش در قیمت 12 هزار و 831 ریال به کار خود پایان داد .
از سوی دیگر بیمه فرابورس دی با معامله 2.3 میلیون سهم روز پر معامله ای را شاهد بود که در آن با 61 ریال افزایش و نوسان مثبت 2.84 درصدی به قیمت 2112 ریال رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران