پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1781 تاریخ : 1390/06/05-00:00:00
,15,
افزایش تعرفه مکالمات در دستور کار مخابرات نیست

رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران

افزایش تعرفه مکالمات در دستور کار مخابرات نیست

: رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران گفت: پیشنهاد تعرفه دقیقه‌ای 25 و 40 تومانی برای مکالمات شهری و بین‌شهری صحت ندارد.

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت،  مصطفی سیدهاشمی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد شرکت مخابرات برای تعیین تعرفه 25 تومانی برای هر دقیقه مکالمه شهری و 40 تومانی برای هر دقیقه مکالمات بین شهری و استانی اظهار داشت:‌ این اخبار صحت ندارد و شرکت مخابرات در پیشنهاد تعرفه به مسائل اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مردم توجه می‌کند و هیچگاه چنین ارقامی از سوی مخابرات پیشنهاد نشده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تکذیب این خبر، تصریح کرد: در خصوص تعرفه بین‌ شهری خبر رقم 400 ریال به ازای هر دقیقه منتشر شده که این خبر اصلا درست نیست؛ زیرا بحث Flat کردن، تعرفه داخل استانی، مطرح است.
وی ادامه داد: همچنین در رابطه با بین استانی، 4 زون (منطقه) داریم؛ تاکنون بحث Flat کردن در داخل استان مطرح بوده که هم اکنون falt کردن خارج استانی نیز مطرح شده و ما آمادگی این کار را داریم.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با falt کردن تعرفه‌های داخل استانی، درآمد مخابرات کاهش می‌یابد و این کاهش تعرفه شرکت مخابرات خصوصی، باید توسط دولت جبران شود.
وی ادامه داد: برای مثال با یکسان سازی کدها در داخل استان تهران، هزینه مکالمه از ورامین به تهران به جای 127 ریال، با تعرفه 44.7 ریال محاسبه خواهد شد و این مابه‌التفاوت را دولت باید پرداخت کند؛ بنا بر این یکسان سازی کدهای مخابراتی به نفع مردم است.
وی در پاسخ به این سوال که جدا از بحث یکسان سازی کدهای مخابراتی داخل استانی که به مخابرات تکلیف شده، پیشنهادی که مخابرات برای تعرفه هر دقیقه مکالمه در داخل استان داده‌، چقدر است، گفت: شورای رقابت فرمولی را برای نحوه قیمت‌ گذاری به مخابرات ابلاغ کرده که از فاکتورهای قیمت سال، (+-) کیفیت، (+-)بهره‌وری، (+-) سود مورد انتظار در هر سال و (+-) تورم سالیانه، تشکیل شده و منتظر هستیم که ضریب‌های مولفه‌ها، توسط شورای رقابت برای ما مشخص شود و بر آن اساس قیمت پیشنهادی را حساب کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که بنا بر این دستور کار رگولاتوری برای بررسی تعرفه‌های مخابراتی در چه زمینه‌ای است، گفت: این بررسی‌ها برای موضوع تکلیف Flat کردن است.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران