پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1768 تاریخ : 1390/06/04-00:00:00
,5,
یک میلیارد دلار از فروش نفت برای سلامت اختصاص یافت

یک میلیارد دلار از فروش نفت برای سلامت اختصاص یافت

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل افزایش درآمد نفت، حدود یک میلیارد دلار امسال به بخش سلامت اختصاص یافت.‌

 به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، علی‌اصغر یوسف‌نژاد  با اشاره به اقدامات خیر‌ان در احداث بیمارستان 10 تختخوابی کیاسر اظهار داشت: احداث بیمارستان 10 تختخوابی کیاسر در موعد مقرر به اتمام رسید و مثل برخی از پروژه‌ها که مشمول گذر زمان می‌شوند، نشد.
وی با بیان اینکه منطقه محروم چهاردانگه استحقاق دریافت خدمات بیشتری را دارند، تصریح کرد: مطرح کردن شاخص مشخص برای ارائه خدمات در این منطقه با توجه به محرومیت منطقه باید رنگ ببازد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت جاده ساری ـ کیاسر و سمنان بیان داشت: این جاده در ردیف جاده‌های ملی کشور قرار دارد ولی هیچگونه استاندارد جاده ملی بودن را ندارد و وجود این جاده با شرایط موجود فاجعه‌ای برای مردم منطقه است.
وی با اعلام اینکه احداث بیمارستان 10 تختخوابی در منطقه چهاردانگه گام مهمی برای ارتقای سلامت در منطقه است، بیان داشت: مجلس شورای اسلامی نیز در برنامه پنجم یک درصد از درآمد نفت را به امر سلامت اختصاص داد.
یوسف‌نژاد ادامه داد: علاوه بر اعتبارات معمول عادی دانشگاه که از قبل اختصاص پیدا می‌کرد از محل افزایش درآمد نفت حدود یک میلیارد دلار نیز به بخش سلامت اختصاص یافت.
وی با اعلام اینکه سرانه تخت بیمارستانی درمانی در ساری بیش از متوسط کشوری است، بیان داشت: دو بیمارستان در غرب و شرق شهرستان ساری در حال احداث است ولی شهرستان ساری نیاز بیشتری به احداث بیمارستان دارد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسافرخیز بودن استان مازندران بیان داشت: به لحاظ احداث بیمارستان در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان نمونه هستیم.
در ادامه رئیس شورا‌ی شهر کیاسر خواستار بکارگیری نیروهای بومی شهر کیاسر در بیمارستان 10 تختخوابی این شهر شد و افزود: باید زمینه فراهم شود تا این پروژه بلافاصله پس از افتتاح در خدمت مردم قرار گیرد.
علی‌رضا آقایی در ادامه دیگر خواسته مردم کیاسر را عدم انتقال خدمات درمانگاه شهر کیاسر به بیمارستان 10 تختخوابی شد و بیان داشت: با توجه به بعد مسافت بیمارستان تا شهر کیاسر مردم مجبور نشوند به خاطر کوچک‌ترین مسائل درمانی مسیر کیاسر تا بیمارستان را طی کنند که شرایط عبور و مرور برای همه مردم امکان‌پذیر نیست



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران