پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1762 تاریخ : 1390/06/03-00:00:00
,15,
ابراز آمادگی سامسونگ برای خرید واحد رایانه اچ پی

در دنیای رایانه

ابراز آمادگی سامسونگ برای خرید واحد رایانه اچ پی

:گزارش های خبری حاکیست شرکت سامسونگ قصد دارد واحد تولید و فروش رایانه های شخصی شرکت اچ پی را خریداری کند.

مدیران شرکت اچ پی چند روز قبل اعلام کردند که دیگر قصد تولید انواع رایانه های شخصی را ندارند و فعالیت این واحد خود را متوقف می کنند.
به دنبال این تصمیم سامسونگ از تصمیم خود برای برون سپاری تولید برخی از انواع نوت بوک های خود خبر داده، تصمیمی که برخی آن را زمینه سازی برای خرید واحد تولید رایانه شرکت اچ پی می دانند.
اچ پی همچنین تصمیم گرفته تولید سخت افزارهای مبتنی بر سیستم عامل خاص خود یعنی webOS را متوقف کند و تولید سخت افزار را متوقف کند تا به طور کامل بر روی تولید نرم افزار متمرکز شود. البته اچ پی به سفارشات خود در سال 2011 تا به حال عمل خواهد کرد، سفارشاتی که حجم آن از 40 میلیون واحد در سال جاری میلادی می گذرد.
اچ پی همیشه یکی از دو شرکت بزرگ تولید کننده رایانه جهان بوده، اما در سال 2011 اپل آن را در زمینه عرضه رایانه های قابل حمل پشت سر گذارد. اپل در سه ماهه دوم سال 2011 حدود 13.6 میلیون واحد رایانه شخصی و آی پد عرضه کرد ، اما این رقم در مورد اچ پی تنها 9.7 میلیون واحد بود.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران